Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Te veel gesnoeid?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te veel gesnoeid?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Wij hebben een kleine autoflower. Zij heeft in het begin wat groeistagnatie gehad en is dus vrij klein. Gelukkig staat ze nu toch 1,5 a 2 week in bloei.

    Ze heeft grootste gedeelte buiten gestaan en s'nachts binnen ivm enorme aantal slakken.

    Nu is ze gesnoeid wat naar mijn mening niet had gehoeven op misschien 4 grote bladeren die overschaduwen na.

    Nu is mijn vraag is ze te veel gesnoeid en zo ja wat kan ik doen om te zorgen dat ze nog wel goed verder gaat?

    Alvast bedankt
    gr ellebree
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Een autoflower snoei je het best helemaal niet. Geen idee ook waarom je uberhaupt zou gaan snoeien. Ja je snoeit een keer dat is zo, maar dat noemen wij hier oogsten.

    Comment


      #3
      Waarom heb je dit gedaan?
      Een plant en dus ook een AF is blad nodig. Daar trekt ze bijvoorbeeld de voeding uit. Dat moet je niet weghalen zonder reden, tenzij je last hebt van, ik noem maar wat, beginnende schimmel ofzo.

      Comment


      • Ellebree
        Ellebree commented
        Editing a comment
        Zie bericht hier onder

      #4
      Was hier iemand in huis die las dat je moest snoeien, niet kijkende over wat voor soort het ging. Helaas heeft hij dit gedaan voor dat ik als Google nerd had opgezocht dat dat bij een AF niet hoefde. Toen was het helaas dus al te laat.
      Laten we zeggen dat ik er ook niet blij mee was.

      Comment


        #5
        Gewoon afblijven nu. Ee zal nog wel iets vanaf komen.

        En ik snap blind actionisme ... maar best eerst nadenken en dan doen.

        Comment

        Bezig...
        X