Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Waldpiek doet het anders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waldpiek doet het anders

    Korting op 420shop
    Zoals sommigen van jullie hebben gemerkt ben ik niet meer zo actief op het forum. Het bloed kruipt waar het niet kan gaan en ben na 3 jaar binnenland weer buitenland gaan rijden. Ik mis 1 ding wel en dat is zelfvoorzienend zijn en mijn eigen wiet kweken. Nu zat ik zelf te denken aan een kweekje met minimale inspanning. Mevrouw waldpiek wil wel eens wat doen maar niet te veel. Ik zat zelf te denken aan een biokweek met tabs in combinatie met blumath. Ik ga meestal op maandagmiddag weg en klom vaak zaterdag weer thuis. Iemand nog aanvullende tips of dit gaat werken?

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    #2
    Groot vat voor aangezuurd water regelen, als dat dan in het vaatje gaat, is het al stabiel.
    Neem aan dat mevrouw weet hoe een ph meter werkt.

    En circulatiepompje gebruiken.

    En geen bio ph-.

    Comment


      #3
      Laat je vrouw mijn kweekverslagen lezen, dan gaat ze er verder wel alleen uitkomen
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Bio met tabs.en gewoon kraan water op kamertemperatuur. Elke dag zoveel milliliter die jij in het weekend verhoogd. Ook boosters en verwennerij met toch wat extra.voeding enkel.in het weekend. Uitleggen dat de lamp.zoveel cm van het bladerdek moet blijven. Komt wel goed.

        Succes! En let op.voor al die andere malloten op de baan.

        Comment


          #5
          Is met een vat werken autopots -achtig? Want dat kan je met een minimum onderhouden las ik hier, is een verslagje bezig erover ergens. Hoop dat je iets goeds vindt!
          Ganja always does the trick.

          Comment

          Bezig...
          X