Hulp gevraagd!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hakoenamatata
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Mar 2021
    • 18

    #1

    Hulp gevraagd!

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen. Ik heb mijn eerste binnenkweek gezet autoflowers.
    nu heb ik de indruk dat het niet goed komt.
    Iemand die raad weet?
    20 oktober ontkiemen. Even foto's van vandaag posten.
    of is dit normaal?
    alvast bedankt
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Voor het eerst
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2019
    • 2662

    #2
    Oogt op de foto's wel wat vochtig en ik vermoed dat je de zaden niet heel diep hebt gepoot want de helmpjes zitter er nog op. Maar normaliter moet dit wel gewoon goed komen.
    Binnenkweek
    Hydro
    Kokos

    Comment

    • hakoenamatata
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Mar 2021
      • 18

      #3
      Ok dankuwel wat ben ik best dat ik doe dan nu?

      Comment

    • Wesley pipes
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Mar 2020
      • 2509

      #4
      Als de hoesjes niet loskomen vanzelf, beetje peuteren na 1-2 dagen. Je Kan ook beetje potgrond zachtjes rond het stengeltje plaatsen als het niet diep genoeg zit. Komt wel goed inderdaad
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #5
        Idd. 24 uur wachten. Wat nat maken met een sproeier en een kwartiertje later eventueel heel voorzichtig de hoesjes verwijderen. Maar meestal gaat dat vanzelf.

        Comment

        • hakoenamatata
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Mar 2021
          • 18

          #6
          Ok danku allemaal. Ik post wel verdere verloop van mijn verder verloop.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Met een nat wattenstaafje het vliesje voorzichtig er afwrijven.
        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #7
          Wat een geniale titel.
          Daar heb je vast lang over nagedacht, om het onderwerp zo realistisch, compleet en exact te omschrijven.
          Je zou een boek moeten gaan schrijven.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Echt .... kom je koffie met me drinken Q

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Erg origineel inderdaad!!
        • Kunichika
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2019
          • 1890

          #8
          Weekje later , hoe staat het ervoor, als je nu al 2weoen geleden hebt gezaaid moet er toch al wat staan. Ik zou als het nog niet goed is eerst flink lezen hier, dan overnieuw beginnen. Succes

          Comment

          Bezig...