Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Afgekeurde stroommeter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afgekeurde stroommeter?

    Korting op 420shop
    In het andere onderwerp dat ik geopend heb gaat de discussie meer de kant op van de afgekeurde stroommeters. Iets dat een ieder die geen slimme meter wil aan het hart gaat. Derhalve lijkt het mij de moeite dit apart te bespreken.

    De hamvraag is: mag je een slimme meter weigeren?

    Het antwoord is ja, maar wanneer je oude meter (op afstand) wordt afgekeurd, moet deze vervangen worden. In de praktijk word je eerst gevraagd of je een slimme meter wilt. Weiger je dat, dan wordt niet veel later je oude meter afgekeurd en krijg je onder dwang een slimme meter door je strot geduwd. Mag je die dan alsnog weigeren?

    Bekijk hier
    Horks Fototopic 2.0

    #2
    Je kunt je slimme meter dan weel weer "administratief uit" zetten.
    Dan geeft die niks meer door aan netbeheer, en moet je alsnog zelf je energiestanden doorgeven.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Ik heb enkel een slimme watermeter. Die weet ook wanneer ik op vakantie ben.

      Comment

      Bezig...
      X