Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

14-vingerig blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    14-vingerig blad

    Korting op 420shop
    Hey iedereen!

    Ik ben weer met een nieuwe kweek bezig en deze keer worden sommige dames lekker groot.
    Ik ben ze aan het ombuigen onder het net omdat ze niet te groot mogen worden.

    Bij de grootste dames zitten er best veel gehandicapte bladeren tussen met 10 tot 14 vingers. 9, 10 of 11 vingers mooi naast elkaar en 2, 3 of 4 vingers er bovenop.

    Ik had hier ooit al is iets over gelezen maar ik kan me niet meer exact herinneren wat. Wel heb ik al vaker te horen gekregen, hoe meer vingers aan het blad, hoe gezonder de plant. Dus in dat geval zijn de mijne super gezond?! Wat is jullie ervaring hiermee of wat denken jullie hiervan?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Ik vind de toppen interessanter. Blad moet vooral groen blijven liefst. Los daarvan is veelvingerigheid blijkbaar iets goeds.

    Comment


      #3
      Elk nadeel heb z'n voordeel zou ik zeggen met 14..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #4
        Die hebben turbo-fotosynthese
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Zo te zien sterven ze van de dorst.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #6
            Hork foto is genomen juist voor ik ze water heb gegeven

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Ja dat ze dorst hadden is te zien!
          Bezig...
          X