Trekt uw plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WhiteWidow88
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 376

    #1

    Trekt uw plant

    Korting op 420shop
    Ik heb in Highlife een stukje gezien over trekt uw plant, die belgen de mogelijkheid geeft om op een gemeenschappelijke plaats plantjes te 'kopen' , en de mensen kweken die en geven je dan je oogst, voor een jaarlijks bedrag van 25 euro en kosten per plant.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Denk dat ik me ga inschrijven, is altijd wel handig

    Thankd
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds
  • fender
    Retired
    • Nov 2010
    • 375

    #2
    Re: Trekt uw plant

    Nee geen ervaring mee. Maar als je het zo bekijkt is het een heel mooi gat in de markt
    Ik vind het trouwens ook gewoon leuk om zelf te kweken hoor Ook een reden voor mij om het niet te doen.

    Comment

    • WhiteWidow88
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 376

      #3
      Heb me ingeschreven, komt altijd van pas :d .
      De kosten zijn btw 4€ per gram (droog) en het bladafval krijg je er gewoon bij
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

      Comment

      • WhiteWidow88
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Mar 2011
        • 376

        #4
        Ging zonet normaal op gesprek maar bij aanklomst ben ik niet binnen gegaan, het was echt een bouwvallig krot zonder bel en allerlei tags op de muren.

        Jammer :d
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

        Comment

        • zeescout
          Retired
          • Apr 2011
          • 8

          #5
          Re: Trekt uw plant

          ik denk dat het bij die vzw meer de bedoeling is om een statement te maken, dan om een behoorlijk wietje te kweken..?

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #6
            Re: Trekt uw plant



            Grtz $iR
            sigpic

            Comment

            Bezig...