Nachtmerrie in de kweekruimte

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bernelli
    Senior Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2021
    • 48

    #1

    Nachtmerrie in de kweekruimte

    Korting op 420shop
    Hallo guys & dolls….
    ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden. 2 van de 4 planten lijken hermafrodiet….

    De planten staan een dikke 3 weken in bloei.
    Iemand een idee of het nog zin heeft de 2 dames te proberen redden? Of gaat er al zaad verspreid zijn?
    heeft het zin de takken met zaadzakjes te amputeren?
    pffff wat een k**zooi

    alle hulp welkom….

    de depressieve kweker….




    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #2
    Balen zeg. Heb te weinig ervaring met zaad om er iets zinnigs over te zeggen. De banaantjes verwijderen en hopen dat de schade meevalt.

    Comment

    • Bernelli
      Senior Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2021
      • 48

      #3
      Bon, de soort is Gorilla Glue en die zijn er blijkbaar gevoelig aan. Na wat rondsurfen geleerd dat de ballen “gewoon” verwijderd kunnen worden.
      dagelijks controleren en hopen dat het goed komt.
      Oftewel kiezen voor zekerheid en de 2 planten buiten pleuren….


      Comment

      • roller
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2010
        • 543

        #4
        eerst effe natsproeien die ballen , maakt het stuifmeel al minder potent
        vervolgens de ballen planten uit je hok halen , ver weg , en met natte handen , vingers de ballen verwijderen 'direct in mater dumpen'
        de planten markeren die het hadden (vanvoor zetten dat je ze elke dag kan checken)

        en uitkijken wat je doet , want meestal is dit te wijten aan stress of licht.

        Comment

        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5461

          #5
          Weghalen en verderdoen.

          Calyxdinges. Ik dacht al dat er brand of zo was.

          Comment

          • Bernelli
            Senior Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2021
            • 48

            #6
            Bedankt voor de tips. Ik denk dat ik ze idd ga weghalen. Geen tijd om er elke dag met de loop op te zitten…

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Als je zekerheid wil is dat wel de beste keuze. Je mist maar zo een paar ballen..
              Topic wel even verplaatst naar cannabis helpdesk > overige vragen
          • roller
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Feb 2010
            • 543

            #7
            dat blijft niet terug komen he die ballen...

            ik zou ze gewoon er tussenuit halen , balle weg , en de eerste paar dage effe checken , problem solved

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #8
              Natspuiten. Ventilator uit en weg met die troep en nooit meer die fokkin instabiele hokkenverneuker van een guerilla glue zetten.

              Instabiele rommel. Al jaren. Maar t klinkt zo lekker eh.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                De Gorilla Glue die ik van Hy Seeds had kon ik stressen wat ik wou.. Nooit een herma trekje bij gezien
                De andere 3 soortjes die ik daar weg had hoefde ik maar aan te kijken en ze waren al herma

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Zamnesia geen problemen, space genetics zou ook goed moeten zijn.
            • roller
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 543

              #9
              der zijn veeeeel instabiele soortjes , tis echt erg..
              en dan te denken wat die paar tientjes verneuken...

              Comment

              • pjotter
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Mar 2022
                • 3

                #10
                weg gooien. mij is geleerd niet aan dood paard trekken

                Comment

                • Eerstekamerlid
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 5066

                  #11
                  Ik ruik altijd of mensen guerilla glue roken aan de BBQ lucht van brandend zaad.

                  ​​​​​
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                  • Goudeerlijk
                    Goudeerlijk commented
                    Editing a comment
                    Lekker KNETTERKU roken jonguh 🤪🤪🤪
                    Doe mij een geeltje schietwiet 🤣🤣🤣🤣🤣
                Bezig...