wietplant vrouwelijk?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • loenix
    Retired
    • Jun 2011
    • 1

    #16
    Re: wietplant vrouwelijk?

    Hoi allemaal.
    ik ben Leon.
    ik heb 4 wietplanten staan(buiten) van nu zon 70 cm hoog.
    ik heb hier eerst veel gelezen over mennelijk of vrouwlijk maar kan er bij me zelf maar neit achter komen.
    ik heb namelijk niet de hangende bolletjes maar ook niet het bolltje waar soort witte haren uitkomen.
    wel hele korte haartjes op de stam enzo zelf maar denk dat mannetjes dit ook hebben..
    ik ga ze vanaf morgen nog maar 12 uur ligt geven. iemand enig idee hoelang het dan duurt voordat er kleine topjes of manlijke dingetjes te zien zijn?
    hier nog foto's..
    misschien kan iemand zien welke vrouwtjes zijn of dat er een vrouwtje tussen zit?




    Last edited by loenix; 8 June 2011, 18:13. Reden: foto link werkt niet

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #17
      Re: wietplant vrouwelijk?

      Het zijn vrouwtjes voor zover ik kan zien
      God was never on your side..

      Comment

      • mathijs
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 649

        #18
        Re: wietplant vrouwelijk?

        Daar is nog niets aan te zien.

        Comment

        • merry spliffmas
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2011
          • 45

          #19
          Re: hemp vrowlijk ???

          Oorspronkelijk geplaatst door hasjking
          En het is WEL MIJN moedertaal maar ik heb 9 jaar in belgie gewoont d'us ik ben het een beetje vergeten .
          hmmm, ik ben van Belgie en ik kan je wel verzekeren dat we hier vrijwel dezelfde schrijftaal hanteren dan bij onze graag geziene noorderburen
          groetjes van't zuiden!

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #20
            Re: wietplant vrouwelijk?

            Maak je niet druk er zitten er hier veel die fout schrijven en spreken en ik en monty zijn daar de beste in dus join ons clubje
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...