Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geur tijdens het knippen van de oogst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geur tijdens het knippen van de oogst

    Korting op 420shop
    Hoi hoi,

    Misschien is dit al eens gevraagd en besproken (waarschijnlijk wel), maar ik ben lui en heel slecht in zoeken op dit forum, dus nogmaals.

    Het is nog niet zover, maar het komt wel al in zicht, ik moet strakjes gaan knippen. Leuk! In mijn vorige huis knipte ik ook en dan was het een walhalla van geur (voor de liefhebber dan). Ik had er gewoon schijt aan wat een ander er van vond, bovendien weet je in een flat niet waar de geur vandaan komt. Dat is nu wel anders, één buurman links en één buurman rechts, ze zullen vrij snel weten waar de geur vandaan komt, dus heb ik nu de noodzaak om zo veel mogelijk van de geur binnen te houden. Hoe doe je dat?

    Mijn kast is te klein om in de kast te gaan knippen, bovendien is dat niet echt gezellig, want ik knip liever samen met vrouwlief. Ik zat nu zo te denken om voor de kast even snel een soort voortent in mekaar te flansen met wat latjes hout, lijmtangen en een zeiltje en dan de deur van de kast open laten staan en de fan op 100%. Ik denk dat ik daar al veel lucht mee wegfilter, maar waar ik nou erg benieuwd naar ben is wat jullie verder nog voor tips hebben om dit feestelijke moment leuk te houden en liefst zonder bezoek van meneer

    #2
    Pannetje waspoeder op het vuur, wierook aan, blowende vrienden op een barbecue.

    Ik doe het altijd voor de tent.

    Je kan extra filters in de kamer hangen.

    Met afzuiger hè.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      denk dat makkelijkste is een goede afzuiging appart voor het knippen k heb een zolder is beste ruimte dus stinkt ook overal dan al snel denk dat ik het ook maar ga proberen met extra afzuiging en filter denk niet dat je er anders onder uit komt zonder geur

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      of je moet al een grote afzuiging hebbe die de ruimte erook bij filtert

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Hahaha, leuke ideeën allemaal. Blowende vrienden, bij een maat die in een flat woont.
      Een goede afzuiging apart voor het knippen is wel een optie, maar best een dure ook. Mijn afzuiger draait nu op 30%, tijdens het knippen is het plan om op 100% te draaien natuurlijk.

    #3
    Het 'beste' tegen de geur is om het droog te knippen.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Droog knippen, dat deed ik heel vroeger, toen ik nog wietplanten bij mijn moeder in de tuin had staan (ik woonde daar toen ook ). Als het klaar was bij de stam afzagen en op de kop ophangen in de schuur. Ik kan nou niet zeggen dat het de fijnste manier van knippen is.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nou ja de wiet is wel lekker fijn, maar inderdaad mijn hobby is het ook niet maar je wou toch knippen met weinig geur?

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Het is een overweging waard, ik ga er toch over nadenken. Nog een ander voordeel is dat het langzamer droogt als je het blad laat zitten en dat schijnt de smaak ten goede te komen.

    #4
    Wat?

    Ken je de emmertruuk nog niet!?

    Comment


      #5
      Dat heb ik wel eens geprobeerd Rreppellsteeltjam maar het hielp niet.

      74iyrmctmcn01.jpg

      Misschien dat ik het niet helemaal goed begrepen had en dan wil jij het me vast wel verduidelijken ....toch?

      Comment


      #6
      Ik ga aan tafel zitten, knip de planten gewoon. Zo snel gaat die geur van 5planten niet door de hele buurt. Ik heb maar een app. Van 100m2 met de voordeur vrij dicht bij de w een connectieoonkamer, valt echt reuze. Maar wierookstokje helpt ook wel. Of het raam openzetten.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Het raam openzetten? Heb je meer van die geweldige tips?

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ligt er natuurlijk aan hoe je woont, hier waait alles naar buiten de heide op, de wind komt voor 80% uit het ZO. Als je in een gewone straat woont moet je dat in de avond of nacht doen. Ik knip ook maar meestal een plant per keer, dat is zo gepiept. My bad🤭

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Hahaha leuk ja.
        Maar ik laat het raam toch maar dicht.

        Veel scheten laten camoufleert het ook wel een beetje.

      #7
      Ik zit gewoon lekker buiten en je ruikt niets

      Comment

      Bezig...
      X