Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Groei versnellen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Lees jij wel wat de heren/dames je antwoorden en die je daar wat mee. Ga nu eerst eens 1maand kweekverslagen lezen enzo. Dan schrijf je alle goeie en slechte dingen op. En dan trek je dan je plan van wat je wel en niet moet doen. Je vraagt vrij onnozele dingen zoals; moet ik de watergift verhogen. Dan kun je alleen waren door kf de pot te wegen of tensio of sateprikkers te gebruiken. In jou geval zou ik met je tong even aan de aarde voelen.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Kunichika ik lees al redelijk wat verslagen maar een maand tijd heb ik nu niet meer terwijl ik bezig ben. Ik ben dankbaar voor de reeds verkregen informatie🙏

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Goed bezig

    #17
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #18
      Domste vraag ooit wss. Dit is mijn eerste kweek dag 35. Als je dit een score zou geven van 0 tot en met 10 waar 0 dit overleeft niet en 10 heel supper goed gedaan. Welke score zou je geven aan de foto af 🫣?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      #19
      0 deze hebben geen kans tot overleven

      Comment

      Bezig...
      X