Hallo allemaal, ik heb een autoflowertje staan maar begint hij begint al vrij snel met de bloei volgensmij. Hij is nu iets van 40 dagen maar wel een tikkeltje klein voor zijn tijd van bestaan. Weet iemand of de plant nog groter ken worden of is dit gewoon een flop?
Te vroeg in de bloei?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Dat is de essentie van autoflowers, die schieten vaak na 2/3 weken in de bloei. En als je dan juist die weken slecht weer hebt of je waterhuishouding niet in orde hebt. Dat vergeven ze je niet.
Wat zijn die andere 2kerstbomen, zijn dat fems.?
Comment
-
weet jij ook misschien of ik al met bloeivoeding moet beginnen. Zal effe wat foto’s plaatsen. Het zijn nog wel hele kleine vertakkingen😥
Comment







Comment