Te vroeg in de bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Loekiewiet
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2022
    • 68

    #1

    Te vroeg in de bloei?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik heb een autoflowertje staan maar begint hij begint al vrij snel met de bloei volgensmij. Hij is nu iets van 40 dagen maar wel een tikkeltje klein voor zijn tijd van bestaan. Weet iemand of de plant nog groter ken worden of is dit gewoon een flop?
    Attached Files
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Nadeel van auto flowers. Als ze gaan dan gaan ze.

    Die 2 grote bomen ernaast maken wel veel goed
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Loekiewiet
      Loekiewiet commented
      Editing a comment
      Tja, risico van het vak. Ik heb gelukkig nog een jonge autoflower in de grond staan. Gaat een stuk beter dan deze!
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1831

    #3
    Komt misschien nog net 10cm bovenop in de bloeistrek, maar meer ook niet
    Indd, autoflowers, geen controle.

    Comment


    • Loekiewiet
      Loekiewiet commented
      Editing a comment
      Ken ik niks meer aan veranderen…. Gelukkig heb ik nog een jong meisje in de grond staan. Die gaat een stuk harder in vergelijking met deze!
  • Kunichika
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 1890

    #4
    Dat is de essentie van autoflowers, die schieten vaak na 2/3 weken in de bloei. En als je dan juist die weken slecht weer hebt of je waterhuishouding niet in orde hebt. Dat vergeven ze je niet.

    Wat zijn die andere 2kerstbomen, zijn dat fems.?

    Comment


    • Loekiewiet
      Loekiewiet commented
      Editing a comment
      Ja inderdaad, die 2 mooie planten ernaast zijn fems. Ik heb nog 2 fems. 1 in de volle grond en 1 in een pot. Ook heb ik nog 1 autoflower in de volle grond gezet om te kijken of het nog wat werd. Het weer heeft die wel mee zitten👌👌👌
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2506

    #5
    Zou het kunnen dat de pot te klein is, waardoor de penwortel direct op de grond plakt?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Loekiewiet
      Loekiewiet commented
      Editing a comment
      De pot is zeker 15 liter. Dat zou toch gewoon goed moeten wezen?

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja denk ik ook , zal wel genetica zijn dan. Mooie dames samen!
  • atmosphere1
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2022
    • 755

    #6
    Ik verwacht niet dat zij nog groter gaat worden , gezien het bloei stadium waarin zij verkeerd.

    Comment


    • Loekiewiet
      Loekiewiet commented
      Editing a comment
      Helaas dan maar, bloeivoeding wacht ik wel nog effe mee. Ze worden wel nog wat breeder volgens mij. Ook groeien er nog niet overal toppen.
  • Loekiewiet
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2022
    • 68

    #7
    Oorspronkelijk geplaatst door Nederhigh
    Komt misschien nog net 10cm bovenop in de bloeistrek, maar meer ook niet
    Indd, autoflowers, geen controle.
    weet jij ook misschien of ik al met bloeivoeding moet beginnen. Zal effe wat foto’s plaatsen. Het zijn nog wel hele kleine vertakkingen😥
    Attached Files

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Joa, zo ongevuur nu bloeivoeding/bloeiweken tellen.
Bezig...