Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Ik word niet stoned

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik word niet stoned

    Korting op 420shop
    He stoners van me! Kheb een vraagje kheb al een tijd lang dat k van geen enkele wiet soort tot nu toe meer stoned word in het verleden wel ik heb nu bij Cookies Amsterdam coffeeshop ook wat gehaald t ruikt sterk en voelt ook in de hand als top kwaliteit maar kvoel er niks van iemand een idee?

    #2
    Oei...

    Comment


    • Kapsalonkip
      Kapsalonkip commented
      Editing a comment
      Ja het is wel vervelend want ik blow nog niet eens lang maximaal 6 maanden

    #3
    Misschien is het gewoon niets voor jou?

    Comment


    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Het moet ook niet natuurlijk

    • Kapsalonkip
      Kapsalonkip commented
      Editing a comment
      Dat wel man ben al vaker echt stoned geweest

    #4
    Tolerantie. Om een lang verhaal kort te maken, als je langdurig dagelijks blowt raakt je lichaam eraan gewend en heb je (veel) meer nodig om hetzelfde resultaat te krijgen. Goede reden om zelf te gaan kweken zodat je je niet helemaal blut blowt. Je kan de tolerantie weer omlaag krijgen door een aantal weken niet te blowen. Dan wordt je daarna weer stoned zoals voorheen, tot je weer een tolerantie opgebouwd hebt.

    https://www.zamnesia.nl/blog-cannabi...oeten%20nemen.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


    • Kapsalonkip
      Kapsalonkip commented
      Editing a comment
      Kheb 1 purple haze plantje om te proberen en hijs al aardig groot hoeveel gram komt er ongeveer van 1tje af

    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Kapsalonkip lastig te zeggen zonder foto, maar ik zou rekenen op iets tussen de 20 en de 50 gram. Die 200+ gram waar zadensites mee adverteren is je reinste onzin.

    #5
    Gewenning idd ofwel te vroeg geoogste wiet kan ook. Hoor ik veel hier van shopwiet... bij eigen kweek heb ik daar geen last van, ik geraak altijd high op de een of de andere manier zelfs bij te vroeg oogsten.

    Na 20 jaar ongeveer te roken, is je eigen wietje roken toch echt het best, qua geur, smaak, en effect.

    Goedkoop ook, anders moet je cali wiet bestellen van 30% of meer online, wat dan weer heel duur is...

    Om te zien of dat je een high geeft. Voor mij is homegrown the best ! Succes met je zoektocht!
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Kapsalonkip
      Kapsalonkip commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de tip! Had al een tijd terug 1 purple haze plantje gehaald om te proberen hoeveel gram komt daar ongeveer vanaf

    #6
    Probeer eens te dabben met resin of shatter. Als je dan niet stoned word dan ben je een alien

    Comment


    • Kapsalonkip
      Kapsalonkip commented
      Editing a comment
      Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat dabben enzo is😂😂

    #7
    Je moet wel inhaleren hè, over je longen

    Comment


    • Kapsalonkip
      Kapsalonkip commented
      Editing a comment
      Haha k inhaleer sowieso want eerst werd ik ook gewoon stoned en krook t nogsteeds zoals voorheen

    #8
    Minderen of een tijdje stoppen. Nadat ik drie weken op vakantie was geweest en bij thuiskomst een pure rookte, werd ik knetterstoned van datzelfde buitenwietje waar ik voor de vakantie niks van voelde.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Kapsalonkip
      Kapsalonkip commented
      Editing a comment
      Oke oke klees veel over minderen of even stoppen

    #9
    Tolerantie opbouwen is inderdaad een bekend verschijnsel.
    Ik gooi mijn vloeitje ook altijd steeds voller totdat ik weer een pauze inlas, de eerste keer daarna is altijd weer leuk.
    Zonder een pauze in te lassen word ik nog steeds high als ik rook maar het is niet te vergelijken met de 1e keer na een pauze.
    Ik heb jaren gerookt zonder dat je iets aan me kon zien of dat het bijvoorbeeld een lachkick geeft, de 1e keer na een pauze krijg ik toch ooit rode ogen en lig ik dubbel om de flauwste dingen.
    Ik denk dat iedereen die deze hobby al langer beoefend het wel heeft meegemaakt.

    Comment


    • Kapsalonkip
      Kapsalonkip commented
      Editing a comment
      Enorm bedankt man! Kheb echt nooit rode ogen gehad😂😂 wat zijn soorten die je me zou aanraden wat sterk is grappig is etc

    #10
    Net 2 weken gestopt, en gisteren ff eentje gerookt.
    Man ik had niet eens door hoe stoned ik was, stond ineens in de waskamer tegen mezelf te praten
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Kapsalonkip
      Kapsalonkip commented
      Editing a comment
      Haha kga ook ff een tijdje niet blowen dan
Bezig...
X