Amateur kweker.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jordy1133
    Retired
    • May 2011
    • 9

    #1

    Amateur kweker.

    Korting op 420shop
    Hee ik ben jordy en ben 19 jaar.

    Ik heb thuis nu 3 purple haze planten, maar me vorige zijn al dood gegaan dus.
    Me vorige planten als ze gingen ze hangen en gaf ik ze water maar niet veel succes.

    Nu heb ik ik er 3 waarvan 2 (denk ik) wel goed gaan, groeien goed ze staan recht.
    maar me andere gaan hangen en bladeren ook.

    1. Moeten ze hele dag in de zon?
    2. hoeveel water moet ik ze geven ?
    3. moeten ze snacht's nu nog naar binnen?
    4. Kunne ze tege een regenbui??

    Hulp en tips zijn welkom
    bedankt
    Last edited by jordy1133; 10 May 2011, 19:20. Reden: meer vragen
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Amateur kweker.

    1. nee ze mogen ook onder de parasol
    2. zoveel als nodig is
    3. ja want dan is er geen zon
    4. nee want ze zijn gewend door mensen van water te worden voorzien

    TIP: lees eens in de info/sticky's in de diverse topics
    daar staan al je vragen verzameld inclusief de antwoorden

    succes

    grtz angel777
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Amateur kweker.

      1Ja ze mogen heel de dag in de zon
      2 Regelmatig water geven anders gaan ze dood he
      3 In de nacjt kan je ze gewoon buiten laten staan zet ze beetje beschud
      4 Natuurlijk regen is goed voor planten als ze maar niet verzuipen dus gaten onder in je potten

      Groetjes bella

      Ps Angel als je zijn vragen niet kan/wil beantwoorden nga dan lekker verder en laat hem met rust
      God was never on your side..

      Comment

      • SirSmokeAllot
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 1968

        #4
        Re: Amateur kweker.

        Staan ze wel in potten?

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment

        • Cannabal Lector
          Special member
          Lucky Member
          • May 2011
          • 758

          #5
          Re: Amateur kweker.

          post es wat foto's waar je mee bezig bent
          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

          :alienstoned:AliĆ«n Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


          sigpic

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: Amateur kweker.

            Beste jordy,

            Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd.

            Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.


            Als er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag, ik zal nu voor de laatste keer je berichten samenvoegen.


            Met vriendelijke groet,
            vale.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Amateur kweker.

              Voel aan de potten dan voel je zelf of er genoeg water in zit.
              Doe wel al je planten in zwarte potten wortels houden niet van licht.
              Met dit weet drinken de plantjes best veel tis behoorlijk warm buiten dus elke avond even je potten op tillen en voelen
              Het niet erg als je planten een paar dagen beetje dorst hebben daar worden ze sterk van.
              Oja neem wel potten waar gaten onder in zit zo dat overtollig water weg kan lopen.
              Verder raad ik je aan om is op het forum bij andere verslagen te lezen dan vind je van zelf antwoord op al jou vragen

              Groetjes
              God was never on your side..

              Comment

              Bezig...