Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaadje gevonden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadje gevonden

    Korting op 420shop
    Ik oogsten een AF-je (Wedding cake auto), ondertussen gedroogd en gecured Bij het crunchen vond ik één enkel zaadje..,.wat doe ik er mee ? Is dit volgend jaar te planten ? Gaag iets meer hierover

    #2
    Als er maar 1 zaadje in je oogst hebt gevonden dan kun je hem gewoon volgend jaar gebruiken.

    Als je meerdere zaden hebt gevonden dan zou ik dit zaadje voor ernaast te doen. En dan gewoon een AF zaadje kopen.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Is dit dan ook een AF-JE ?

      Comment


      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Grote kans van wel. Maar het is geen 100% AF Er heeft toch een bevruchting plaats gevonden....

      #4
      is een af b tje
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      Bezig...
      X