Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Takken zwaar misvormd door regenval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Takken zwaar misvormd door regenval

    Korting op 420shop
    Goeienmorgen allemaal,

    het heeft de afgelopen dagen flink geregend. Ik had mijn planten voor 1 keer buiten laten staan met de regen en dat vonden ze niet leuk…. Bij 1 van de 2 grote planten zijn alle takken bijna helemaal misvormd/gebogen geraakt. Ze zijn niet geknakt. Wie weet of ik hier wat aan kan doen?
    Attached Files

    #2
    Je kan er eff snel een touwtje of net rond spannen of opnieuw opwaarts geleiden met bamboo, nrml worden ze dan terug sterk genoeg maar eens in volle bloei zal je ze opnieuw of voortdurend ondersteunen.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #3
      ik zou er stokken in de grond omheen zetten en ze daarmee ondersteunen
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


        #4
        Takken zijn te zwaar, ondersteunen en komt wel weer goed.

        Comment


          #5
          Worden ze hard van.
          FF zekeren op z'n hoofdstamdat ie niet alsnog uitscheurt en je vangt meer licht.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #6
            Na wat kloten met de draden is het gelukt! Ziet er naar mijn mening goed uit👍 Nu moeten de koppies nog effe wat bijsturen naar de zon toe.
            Attached Files
            Last edited by Loekiewiet; 21 August 2022, 08:58.

            Comment


            • Eurogro
              Eurogro commented
              Editing a comment
              Mooi toch niet dan

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Zoet er weer puik uit. Is het een. Idee om volgend jaar je oaknt meerdere keren te toppen en flink lst uit te voeren. Zo krijg je meer een bonzai-boom. Die waarschijnlijk beter tegen de wind kan. Kijk naar eens Corleone1933.
          Bezig...
          X