buiten wiet te vroeg in de bloei????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • johnnywijk
    Retired
    • May 2011
    • 1

    #1

    buiten wiet te vroeg in de bloei????

    Korting op 420shop
    P5150370.jpgP5150368.jpgP5150367.jpgP5150366.jpgP5150372.jpgP5150371.jpgP5150369.jpgP5150365.jpg
    heb sinds 1 maand 3 plantjes die zet ik elke avond nog binnen achter het raam en gooi ze dan als het goed weer is in de zon op het balkon meestal rond een uur of 10 a 11.. het schijnt een sneeuwwitje te zijn??? mijn buurman heeft de zelfde plantjes en die bloeien niet maar die haalt ze dan ook niet binnen... zou graag willen weten wat ik hiermee het beste kan doen...

    mvg
  • Ventje
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 960

    #2
    Re: buiten wiet te vroeg in de bloei????

    Gewoon doorgaan met verduisteren , als je dit weer recht wil trekken door meer licht te geven gaan ze ontzettend stresse

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: buiten wiet te vroeg in de bloei????

      als je wil dat hij stop met de bloei buiten laten staan net je buur man door het binnen halen verduister je soort van je plant en gaat hij in bloei
      God was never on your side..

      Comment

      Bezig...