Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

sorry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    sorry

    Korting op 420shop
    maar ik wilde het gewoon weten kijk ik blow zelf niet maar heb een gezin met 2 kinderen moet het alleen verdienen en ik wilde gewoon weten wat het opleverd en dan misschien zelf ook 5 plantjes zetten en kijken of het rendabel is.
    groetjes ralf

    #2
    Re: verkopen!?!?!

    Verkopen? >

    medicinaal & recreatief gebruik.

    Dan hoef je je wietje niet te verkopen!
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: verkopen!?!?!

      ralfffie, dit is een forum van hobby telers en we willen dit zo houden. Hier word niet verkocht noch prijzen gemaakt om wiet te verhandelen. Heb je vragen (alles uitgezonderd verkoop en prijzen) kan je ze altijd kwijt. Trouwens als je teelt voor je eigen gebruik laat liever je wietje een drie tal weken drogen en mooi uitrijpen.
      Is al eerste tip .

      We zouden het erg op prijs stellen mocht je een andere houding op het forum aannemen en dat je je post aanpast. Is de post aangepast zal ik mijn post verwijderen en doen we verder zonder rancunes .

      Grtz

      Comment

      Bezig...
      X