Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hermafrodieten in wording? royal queen seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hermafrodieten in wording? royal queen seeds

    Korting op 420shop
    Hoi,

    sinds ik op kleinere potten voorgroei, kom ik rare planten tegen?

    ze zijn nu 2 weken op 12/12 en verplant naar bloeitent

    ze zijn ook getopt geweest. boven 4de node

    kiemen 11/08

    lengte: +/- 20 cm

    zaadjes van royal queen seeds: critical

    staan onder LED

    kunnen ze stress gehad hebben?

    wat gebeurt hier? ik heb het gevoel dat het vroeger anders was? of flip ik?

    bij mijn vorige oogst ook zo een paar planten en die deden er eeuwig over om in bloei te geraken, veel groene dikke bladeren, en 3 weken te laat begonnen de toppen in te dikken. kan het zijn dat ik te laat heb getopt? de laatste heb ik op 31/08 getopt, maar dat zijn er weinig, meeste nog in voorgroei. en ze blijven stretchen normaal toch nog een maand en een weekstretchen.

    kan het zijn dat ik ze later pas kan toppen doordat ze in kleinere voorgroeipotten zitten en sommige kleiner zijn dan anderen en ik ze pas later kan toppen?? 13x13cm potten. sinds kleinere voorgroeipotten ook meer kleine plantjes, maar tegelijk ook grote normale planten (niet allemaal even groot, wat vroeger wel zo was), ik snap het niet.

    (((vorige keer plant was er een op einde enkel witte haartjes op stonden, met veel groen blad in flowering ook, teveel. kheb ook de indruk dat er minde rthc op zat, maar dat kan aan de warmte ook hebben gelegen... en er ligt hier eentopnaast mij, er zit helemaal geen hars in, nooit ingedikt, maar dit iseen ander verhaal)))

    of moet ik de 18/6 periode langer doortrekken tot ze allemaal deftig doorgroeien na het toppen? ik ben iets fout aan het doen en weet niet wat ....

    kan het zijn dat de zaden slecht geworden zijn bij RQS? er zaten er relatief veel bij die niet kiemden (16%)

    MOGELIJKS heb ik het gevonden! doordat ik minder plantjes zet in de bloeitent, ben ik pas sinds vorige keer gaan toppen, en ik vergelijk dus met ongetopte wiet, en daar zi je toch niet van die blaadjes in de oksels?

    komt dit goed???????????

    mvg M
    Attached Files
    Last edited by Manfred; 13 September 2022, 17:11.

    #2
    Penwortel is belangrijkst in het begin, daarmee gaat het goed in rozenpotten van 3,5l bij mij. 13 cm is te klein denk ik. Penwortel in 1 dag op de bodem. In mijn ogen hebben ze soms graag een verpotting, soms niet. Kan zelfs met de stand vd maan te maken hebben.

    Vooral de dag je verpot als de wortels niet rondgedraaid zitten, is het te laat.

    Rqs en herma idd, heb ik ook al gehad. Wel erbij zeggen dat de plant opzich vrouw blijft, toppen maakt zonder zaad, maar meer banaantjes en op 2 plaatsen bv zaad maakt, of stuifmeel kan vrijlaten.

    Maar ik zie allemaal fem op de fotos!

    Is bijna black friday , dan moet je es naar vision seeds gaan -50% . 6 verschillende gezet en je ziet gewoon de kwaliteit vd genetica , op en top vrouw. Bij rqs ja ietwat raar uitziende planten vond ik toen.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      thx, ik ga rozenpotten gebruiken !!

    #3
    Ben er ook zelf na 5 kweekjes achter gekomen dat het verschil per zaadje van RQS wel echt gigantisch kan zijn. Maar op de foto's ziet er gewoon gezond uit hoor.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      er zitten weer planten tussen die teveel bladeren en teweinig haartjes hebben, in vergelijking met de rest ...dus het ligt effectief aan de genetica...

    #4
    Dat zijn gewoon nieuwe zijtakken die uit de node groeien

    Comment


      #5
      met de meeste is het ok gekomen, juist enkele sukkels ertussen, nodes dicht op elkaar te groene bladeren, andere planten schieten omhoog, er zit zovéél verschil op die planten tis om gek van te komen, vroeger was dit niet zo hard (ik bestel er al enkele jaren altijd critical)

      Comment

      Bezig...
      X