Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaadjes of stekjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes of stekjes?

    Korting op 420shop
    Eens benieuwd ! Hoe doen jullie het? Ik twijfel om over te schakelen naar stekjes. Wegens wisselende genetics van zaad.
    8
    Ik gebruik zaadjes
    75,00%
    6
    Ik gebruik stekjes
    12,50%
    1
    Iets anders??
    12,50%
    1

    #2
    Stekken maken, plant geen zaad, dan verder met stekken, meerdere soorten is meerdere keuzes.

    Comment


      #3
      Iets anders? Is er nog iets anders naast stekken en zaad?
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Zo kom ik aan mijn landrassen vraag Kunichika maar!

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Als je dat maar weet, als een echte mujahedin-strijder!! Ik ben hem nog tegen gekomen toen ik op patrouille was in baardland. Daar was hij als een echte hork door het weedveld aan het vliegen. Ik vond het al verdacht, iemand met een shemag-sjaal over zijn mond en blauwe ogen. Maar dacht zal wel een Russische bastaard zijn toen de Russen daar hebben huisgehouden.πŸ‘³πŸΌπŸ˜‚πŸ˜†
        Last edited by Kunichika; 16 September 2022, 04:11.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Toen je zei dat je me vertrouwde op mijn blauwe ogen verstopte ik ze snel achter mijn zonnebril!

      #4
      beide nog, pak meestal wel wat stekjes van lekker soortje totdat ik die zat ben en nieuw zaad uitzet

      Comment

      Bezig...
      X