Eens benieuwd ! Hoe doen jullie het? Ik twijfel om over te schakelen naar stekjes. Wegens wisselende genetics van zaad.
Zaadjes of stekjes?
Collapse
X
-
-
Comment
-
Als je dat maar weet, als een echte mujahedin-strijder!! Ik ben hem nog tegen gekomen toen ik op patrouille was in baardland. Daar was hij als een echte hork door het weedveld aan het vliegen. Ik vond het al verdacht, iemand met een shemag-sjaal over zijn mond en blauwe ogen. Maar dacht zal wel een Russische bastaard zijn toen de Russen daar hebben huisgehouden.👳ðŸ¼ðŸ˜‚😆Last edited by Kunichika; 16 September 2022, 04:11.
-
beide nog, pak meestal wel wat stekjes van lekker soortje totdat ik die zat ben en nieuw zaad uitzetComment




Comment