CO2 toedienen bij teelt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lekkerbiertje52
    Retired
    • May 2011
    • 1

    #1

    CO2 toedienen bij teelt

    Korting op 420shop
    Ik heb een tip gehad van een tuinder,heeft iemand hier ervaring mee?
    Je haalt co2 droogijs en stopt dit in een vrieskist
    Als je co2 nodig hebt zet je de vrieskist uit met de deur of deksel op een kier,zodat dit droogijs kan verdampen
    (droogijs is samengeperst co2 sneeuw,plm -70 graden)
    's nachts zet je de vriezer aan op super en de deur dicht,zodat het koud blijft
    Ik denk dat dit wel werkt,maar wil ervaringen delen

    Wacht wat reactie's af
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: CO2 toedienen bij teelt

    Topic verplaatst naar ander forum.
    Je kunt je alsnog voorstellen in het daarvoor bestemde forum.

    P.S
    Tip voor de regels en een 1e wegwijs:

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: CO2 toedienen bij teelt

      is leuk verzonnen,maar de lv in je bloeiruimte zal er veels tehoog door worden

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: CO2 toedienen bij teelt

        Comment

        • tumble trimmert
          Banned
          • Mar 2010
          • 3610

          #5
          Re: CO2 toedienen bij teelt

          die damp zo langs de lampen lijkt me niet echt veilig

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: CO2 toedienen bij teelt

            Waarom zou co2 damp langs je lamp onveilig zijn¿

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #7
              Re: CO2 toedienen bij teelt

              CO2 is inert en zwaarder dan lucht. Daarom kan CO2 gevaarlijk zijn. Een café houder in Breda is gestikt in zijn eigen bierkelder, omdat er bij het koppelen van nieuwe vaten op de koolzuurcilinders CO2 ontsnapte en de omgevingslucht werd verdrongen door het zwaardere CO2. Dat is overigens 35 jaar geleden. Met de nieuwe bajonetsluitingen zal dat niet meer voorkomen.

              Comment

              Bezig...