Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hoeveel haze planten per 1m2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoeveel haze planten per 1m2

    Korting op 420shop
    k heb een vraag k ga amnesia haze zetten alleen vraag me af wat wijsheid is heb nooit eerdee amnesia haze gekweekt hoeveel planten is handig om te hebben per 1m2 wil niet te veel 5of 6 was het plan maar heb de mogelijkheid om er 9,van te maken maar word dat niet veels te druk in de tent omdat je altijd hoord dat amnesia zo groot word

    #2
    Hangt ervan af hoe lang je wilt wachten voor op 12/12 te schakelen. Betere vraag zou zijn hoever je scrog et vol moet zijn denk ik. De mijne hebben die grote spurtgroei niet gehad zoals iedereen beschrijft.

    Oorspronkelijk geplaatst door Tijnie82 View Post
    k heb een vraag k ga amnesia haze zetten alleen vraag me af wat wijsheid is heb nooit eerdee amnesia haze gekweekt hoeveel planten is handig om te hebben per 1m2 wil niet te veel 5of 6 was het plan maar heb de mogelijkheid om er 9,van te maken maar word dat niet veels te druk in de tent omdat je altijd hoord dat amnesia zo groot word

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      In principe kan je met 1 plant een vierkante meter volkrijgen ook maar duurt langer voor 1m2 neem ik 5of 6 maar nu had ik niet geboeg door de weinig groeispurt en dan nog eens 2 hermas anders zeker henoeg voor 25l potten

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Net halfvol is over op 12/12, meer planten is dus sneller en ook tricky, je kan altijd nog snoeien.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      heb nog nooit een scrogg gedaan lag elke.x wel.in de planning heb 2netjes maar nog nooit gebruikt

    #3
    dat snap ik dat je met een plant ook scrogg net vol krijgt denk dat ik beter een x met indica ofzo eens 9planten neem ofzo komt wel.een x goed moet niet uit de hand lopen en inderdaad als je een extra plant hebt en dr gaat wat mis is het makkelijk dat je meer plante hebt maar ik ga dr nu vanuit dat ik veel.dingen heb uitgesloten nu en verbeterd hoop nu eens op een vlekkelose run of in iedergeval niet zoveel blad problemen

    Comment


      #4
      Ik zou gaan voor negen. Meer is altijd beter want als je wat te laat schakelt kan je er een of twee uit zetten.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #5
        zou dat niet te gek worden met zoon tentje van 1m2 heb er nu 6 en die kunne elk moment hun kopje boven de grond laten zien en 1afje dus heb nu 7 in totaal maak me nu al.zorgen hoe ik dit moet gaan doen hehe maar de planten zonder tensio ga ik sws aan de achter kant plaatsen
        heb elke x met 4of 5planten al vaak me hok vol maar moest ik wel 5tot 6 week voor groeie

        maar iets in me zegt dat ik makkelijker alle tijd en liefde aan 6kan geven maar inderdaad als er wat mis gaat met 1of 2planten zit je al
        denk dat ik met stekken beter een x 9stuks kan zetten

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Negen is altijd beter ook als je zes wilt overhouden, want uit die negen kies je de beste planten i.p.v. dat je niks te kiezen hebt. Dus de korte gedrongen phenotypes met de dikste stammen selecteer je en de rest zet je er uit.
      Bezig...
      X