Heb een vraagje. Ik heb een wietplantje dat aardig vol met zaadjes zit. Is deze wiet nog te roken?
Is 'zadenwiet' nog te roken?
Collapse
X
-
Re: Is 'zadenwiet' nog te roken?
Verplaatst, en niet de zaadjes oproken
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Re: Is 'zadenwiet' nog te roken?
wiet is dan nog best te roken alleen de kwaliteit van de thc is minder
Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012←klik hier
:alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ← klik hier
sigpicComment







Comment