Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hennep en cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hennep en cannabis

    Korting op 420shop
    hello iedereen.
    ik ha deens even een vraagje over het verschil tussen hennep en cannabis.
    meeste mensen denken dat hennep en cannabis hetzelfde is wat dus toch niet zo is.
    hennep wordt gebruikt voor kledin en bevat bijna geen thc en cannabis daarentegen wel.
    nu is mijn vraag: bloeit hennep ook als de dagen verkorten? en begint dit dan ook zo te rieken?
    grtz

    #2
    Re: hennep en cannabis

    Hennep

    Comment


      #3
      Re: hennep en cannabis

      Word @ Bobo !

      Ik wist het ook een beetje, maar het is leuk om het eens helemaal in detail allemaal te kunnen lezen.

      Bobo, waar ge het allemaal vandaan blijft halen, ik weet het niet, maar ge zijt toch wel een schat aan informatie hier op het forum !
      *SmokingggGG* !

      I wanna get high... so high!

      Comment


        #4
        Re: hennep en cannabis

        wouw ja bobo zoveel vroeg ik ook niet maar toch bedankt voor deze info nu weten we weer wat meer
        weten jullie of er veel hennep kwekerijen in belgie en nederland zijn? want ik hoor steeds meer verhalen van vrienden die een ''canabis'' plantage vinden gwn de planten op een weiland maar dan vaag ik me af als dat echt cannabis zou zijn zouden de flikken er al lang staan niet?? dan is het van wouw er is gwn een cannabis veld..
        grtz

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: hennep en cannabis

            het toeval wil dat ik net nu op dit artikel stoot, lol: http://www.nrc.nl/binnenland/article...st_van_hennep_
            *SmokingggGG* !

            I wanna get high... so high!

            Comment


              #7
              Re: hennep en cannabis

              haha ja het is echt klote dat je er ook geen verschil tussen deze planten ziet
              wil hun gezicht wel eens zien als ze er niets van voelen

              Comment


                #8
                Re: hennep en cannabis

                Gister was het toevallig op de tv. De universiteit van Wageningen doet er nu onderzoeken mee, en wilt er uiteindelijk kleding van gaan maken. Ze hadden nu 1 hectare met hennepplanten, maar dit worden er volgend jaar meer.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: hennep en cannabis

                  vogels kunnen zoms zaden verplaatsen en dan komt er een wiet plant uit, slechte kwaliteit maar alla..

                  jaren terug was er een bejaardenhuis, die nieuwe grond kreeg om hun flatje, en in de lente bleken er 1000den hennep planten om hun huisje te staan.. oeps, verkeerde grond gebruikt. de planten werden voor de bloei verwijderd.

                  dus soms gaat de natuur z'n eigen gang

                  Comment


                    #10
                    Re: hennep en cannabis

                    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
                    Gister was het toevallig op de tv. De universiteit van Wageningen doet er nu onderzoeken mee, en wilt er uiteindelijk kleding van gaan maken. Ze hadden nu 1 hectare met hennepplanten, maar dit worden er volgend jaar meer.
                    daar gaat dat artikel over dat ik 2 posts boven u had gepost

                    och, ik vind da ze dan evengoed goeie cannabis kunnen zetten tussen al die hennepplanten zonder thc
                    *SmokingggGG* !

                    I wanna get high... so high!

                    Comment


                      #11
                      Re: hennep en cannabis

                      Oh Noto, ik zag Hengelo te staan en had niet verder gekeken, sorry
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: hennep en cannabis

                        haha ja idd en valt het lekker niet op

                        Comment


                          #13
                          Re: hennep en cannabis

                          Hennep / cannabis
                          Last edited by Jointjedraaien; 16 June 2011, 04:34.
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          Bezig...
                          X