Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Metselzand en watergift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Metselzand en watergift

    Korting op 420shop
    Vraagje voor de mensen die metselzand gebruiken tegen de vliegjes.

    geef je dan enkel nog via onder water of kan t ook nog via boven?

    Heb voor me speciekuip nog niet echt iets eronder buiten een vuilniszak waar ik water mee zou kunnen geven.
    Last edited by Ketelhuis; 13 January 2023, 11:11.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    #2
    Greyvol is net een kweek gestart met een grote bak en metselzand topping.

    Comment


    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Ff subben dat wordt een leuke kweekšŸ€

    #3
    Ik gebruik het nu ook metsel zand ik geef van zowel boven als van onder water. Gaat prima bij me softpots en pvc potten

    Comment


      #4
      Ik geef ook vanaf boven, zwarte grond en perliet komt dan ook telkens weer beetje omhoog.. maar moet toch paar x dat zand bij vullen dus dan werk je dat weer mooi weg

      Comment


        #5
        Gewoon wateren via boven kan prima en eventueel wat nieuw metselzand erbij. De aarde wordt er lekker luchtig van en dat is wel zo fijn als je het tot in den treure hergebruikt zoals ik. Door het metselzand voelen de potten wel altijd zwaar dus potten wegen kun je niet meer op afgaan met wateren.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #6
          Ok thanks voor de reacties mannešŸ€
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


            #7
            Minimaal 3 cm . Dan kunnen ze hun leg niet meer kwijt

            Comment


            • Ketelhuis
              Ketelhuis commented
              Editing a comment
              Ik heb niet echt gemeten maar wel royaal geweest , tis ook meer preventief want heb nog niet veel zien vliegen.
              Heb ff geleden aaltjes losgelaten omdat ik er wel een paar had plakken aan de gele vellen

            #8
            Watergift was met de helft minder van mij daarom gebruik ik het minder graag, voorheen elke dag droog nadien om de 2- 3 dagen maar watergeven . Hebben jullie dat ook?
            Ganja always does the trick.

            Comment


            • PH donner
              PH donner commented
              Editing a comment
              Is toch logisch! Er verdampt (bijna) nix meer via boven door het metselzand.

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Idd maar zelfs met fabric potten zolang wachten is wat vervelend vind ik , liever hun dagelijks brood
          Bezig...
          X