hoi, ik heb nu een ph meter van hanna gekocht, maar er zitten 2 schroefjes op om af te stellen ofso, maar nu is mijn vraag hoe weet ik precies waar voor ze zijn en welke kant op moet draaien ?
PH meter van hanna
Collapse
X
-
freakooTags: Geen -
Re: PH meter van hanna
heb je geen gebruiks aanwijzing en ijk vloeistof? -
freakoo -
Re: PH meter van hanna
Hey freak,
je bovenste schroef is voor de ph7 en de onderste voor de ph4,dus je zet de meter in de eikvloeistof en draait hem op 7 daarna zet je hem in de 4 en draai je hem op 4 dan is de meter klaar voor gebruik.
als je hem een periode niet gebruikt zet hem dan in de bewaarvloeistof of ph 7,dan gaat hij langer mee.Comment
-
freakoo




Comment