Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vermenigvuldigen (autoflouwer)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vermenigvuldigen (autoflouwer)

    Korting op 420shop

    Ik heb een vraag aan alle kwekers die ervaring hebben methet vermenigvuldigen van planten.
    En dan met namen het vermenigvuldigen van autoflouwercannabis.
    Ik vraag me af of dit mogelijk is door middel van stekken enof het bevruchten van de plant.
    Bijvoorbeeld, als je een autoflouwer ww laat bevruchten dooreen maan ww zijn dan de zaden die je verkrijgt ook vrouwelijk en autoflouwer?
    Als je kan stekken, wanneer doe je dat dan?
    Kan je de plant stekken als de plant in de bloei staat engaat de plant dan eerst weer een aantal weken in de groei of bloeit de stekvrolijk door met als resultaat een zeer kleine plant met weinig opbrengst?

    Wie heeft hier ervaring mee?





    #2
    Re: Vermenigvuldigen (autoflouwer)

    Stekken lukt niet: plantjes bloeien al als ze klaar zijn om te stekken waardoor de stekken geen of onvoldoende wortels aanmaken.
    Telen met autoflowerzaad en feminised zaad levert vaak hermafrodietjes op, beter dus met regulier zaad, net als stekken.
    Bartjeboy
    Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
    Yoga en Japanse taal in Zutphen

    Comment


      #3
      Re: Vermenigvuldigen (autoflouwer)

      Ik heb het nog niet geprobeerd om stekken van een autoflower te halen, en vraag me net als Bartje af of dat uberhaupt zinvol is. Daarnaast : ik heb zat zaad dus geen behoefte aan haast zeker inferieure stekjes hiervan.

      Het autoflowering-gebeuren is geen dominante eigenschap die je dus gemakkelijk doorzet naar nieuwe soortjes, onderling autoflowers kruisen is denk ik wel zinvol (want ik heb er al leuke resultaten mee).
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Vermenigvuldigen (autoflouwer)

        Nou ik ben er helemaal uit hoor.
        Ik heb maar gewoon wat reguliere lowryders besteld, een week of 10 na mijn vakantie heb ik als het goed is genoeg zaden.
        Bedankt voor de reacties.

        Greetzzz...

        Comment


          #5
          Re: Vermenigvuldigen (autoflouwer)

          En is het gelukt met het kruisen van je lowryders? ik wil het zelf ook gaan doen dus ben wel benieuwd

          Comment

          Bezig...
          X