Bijvoeden ja of nee

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • krasi
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 789

Bijvoeden ja of nee

Korting op 420shop
    Hey iedreen,

Vraagje, mijn vriendinnetjes toevallig allemaal amnesia genaamd, zijn sinds een week boven de stekgrond uitgekomen, nu wil ik ze binnen een week overpotten naar 11 liter bakken met lightmix, moet ik ze nu tussentijds bijvoeden of niet?
    Ze hebben alleen wortelstimulator, enzymen in afgezuurd water gehad tot nu toe.
    En!!, als ze de lightmix in gaan, hoelang voordat je moet bijvoeden in deze lichtbemeste grond, waar ik mischien wormenmest aan ga toevoegen.

graag hoor ik van jullie, greetzz Krasi.
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

Re: Bijvoeden ja of nee

stekgrond is heel arm,dus bijvoeden met ec van 1.0 zullen ze wel lekker vinden.een amnees schiet de lucht in als ie veel stikstof krijgt.er is nu geloof ik zelfs speciaale voeding op de markt voor amneesjes,dus let op dat je ze niet teveel stikstof rijke voeding gaat geven.zou in de 11 liter potten naa 2 weken voorzichtig beginnen met voeden.gaa vandeweek toevallig langs bij een binnentuinwinkel,en zal eens informeren naar die amnees voeding,want me volgende ronde word ook amnees.als ik wat weet post ik het hier.

Comment

• krasi
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 789

Re: Bijvoeden ja of nee

Hey Tumble,

Thanks voor je support, met stekken weet ik het nu wel maar ik wil toch voorzichtig te werk gaan nu m`n eerste keer met zaden.
      Ik gebruik de voedingslijn van atami b-cuzz en daar zitten wel een soilbooster en een bloeistimulator speciaal voor de sativa soorten bij, maar ik hoor graag van je over de amnees gerichte voeding.

Greetzz Krasi

Comment

Bezig...