Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Migro array 8 500w of lumatek zeus pro 465w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Migro array 8 500w of lumatek zeus pro 465w

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal!

    Ik wil een nieuwe led lamp kopen voor 120x120...
    Nu heb ik contact opgenomen met Migro, hun zeggen dat de lampen qwa PAR hetzelfde zijn. door de 35w extra zou ie dus nog iets beter moeten zijn.
    Ik weet dat de verspreidimg van migro top is en je niet veel meer heb aan 800 u/mol ... Komt het door de ophang hoogte dat hetzelfde opbrengt? Iemand een mening? ervaring met de migro lampen vergeleken me andere?

    Have a nice day!

    #2
    Ik heb de lumatek en hij geeft meer watt dan er wordt aangegeven; mijne geeft 493 watt.
    Mijn kweekverslagen:
    https://tinyurl.com/yxmrfs8w
    https://tinyurl.com/y69gjs6g

    Comment


    • dubbeld
      dubbeld commented
      Editing a comment
      Is hij even goed als de array 8 als je hem vergelijkt qwa licht, niet qwa materialen? Hoe bevalt ie tegenover andere led lampen?
      gr

    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Hep hem nog maar net dus kan nog niet vergelijken

    #3
    Als de PAR waardes hetzelfde zijn dan zou ik voor het lagere wattage gaan.

    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #4
      lumatek houdt je het natuurlijk wel lokaal, de leds worden in Nederland gefabriceerd en geloof de rest in Duitsland.

      Migro is Engeland dacht ik?
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


      • dubbeld
        dubbeld commented
        Editing a comment
        Migro komt uit ierland... 3 jaar garantie, zit wel goed...

      #5
      Oorspronkelijk geplaatst door Ketelhuis View Post
      Als de PAR waardes hetzelfde zijn dan zou ik voor het lagere wattage gaan.
      ze zijn even effecient, de migro heeft nog 35w meer, betere lichtspreiding, je kan hem kleiner maken, drivers buiten de tent en een stuk goedkoper. Ik heb contact gehad met migro en greensell, ze zeggen allebei hetzelfde. Keuze is gemaakt ... Nu nog ff sparen en met de telos mesh erbij, is het helemaal top.

      Comment


      • Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Als de par hetzelfde is en het wattage niet dan zijn ze niet even efficiƫnt.

        Lumatek laat hun ledchips trouwens maar op 30% ofzo belasten qua amperage, dat doet veel op de lange termijn.

        Maar je hebt je onderzoek gedaan dus maakt nie uit welke lamp je koopt zolang je er een goed gevoel over hebt.

        Lumatek doet natuurlijk wel al lang mee, migro ken ik net 4-5 jaar.

      • Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Ps.
        Het lichtspectrum kan ook een factor zijn in je keuze.

        De ene lamp zit wat meer rood in dan de ander, sommige lampen hebben meer blauw zoals de fc3000 lampen waardoor je weer relatief kortere planten kweekt.
    Bezig...
    X