Hoe lang wachten jullie na het lollipoppen en clonen te bemen van een plant voor ze in bloei te plaatsen de planten waar je de clonen van nam? En de planten gelollipopt hebben?
Hoe lang wachten op 12/12 na clonen nemen + lollipoppen
Collapse
X




Comment