Advies nodig.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AddyX
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 39

    #16
    Re: Advies nodig.

    Hoi allemaal !
    Zo als ik heb beloofd, heb ik wat nieuwe foto's gemaakt van toppen .
    Ik wil graag weten wat iedereen denkt over.
    Goed of niet goed? Dit is week 7.
    Laatste week heb ik allen N 27% gebruikt, en ik denkt dat helpt, want alle plantjes nemen weer goed water.
    Moet ik vanaf nu top booster gebruiken of wat anders???
    Elke plantje heeft ongeveer tussen 12 en 15 toppen.
    Maar niet alle toppen zo groot als op deze foto's te zien is.
    Attached Files

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #17
      Re: Advies nodig.

      Ziet er goed uit!

      Op de verpakking zou moeten staan in welke week je die moet gebruiken.

      Peace

      Comment

      Bezig...