Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

kempzaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kempzaad

    Korting op 420shop
    Gegroet allen,

    Op twee straten van mijn huis verwijderd bevindt er zich een grote viswinkel. Ginder verkopen ze kempzaad omdat dit een zeer goed lokaas is. Ik vraag me af ofdat dit zaad nog kiemkrachtig is. Zo zou ik op een goedkope manier aan een hoop zaadjes kunnen geraken.

    Mijn gevoel zegt dat dit plan weinig kans op slagen heeft, maar proberen kan natuurlijk geen kwaad. Heeft iemand hier wat informatie over?

    Smoke 2 Joints

    #2
    Re: kempzaad

    Ja die zullen kiemen, maar waarom wil je hennep kweken.
    Het eindproduct heeft minder als 1% thc, je zal dus een hele vrachtwagen moeten oproken van dat spul voordat je iets voelt . En dan heb ik het niet over de hoofdpijn die je daarvoor al zult hebben.

    Cannabis zaden en kemp zaden zijn iets anders.


    Hennep (Cannabis sativa) is een eenjarige plant uit de hennepfamilie (Cannabaceae).

    In totaal worden zo'n 40.000 verschillende producten van deze plant afgeleid.

    * De naam hennep slaat meestal op rassen die niet geschikt zijn voor de productie van drugs.
    * De voor drugs gekweekte rassen duidt men veelal aan met cannabis of marihuana.

    Comment


      #3
      Re: kempzaad

      Ik heb zelf een plantje uit kempzaad hier staan.

      Dit zaadje heb ik uit vogelvoer (parkietenvoer) gehaald, met nog zo'n 6 andere. 2 van de 8 zaadjes ontkiemde ook werkelijk. 1/2 overleefde het naar het overpoten, en deze groeit zeker goed. (De reden waarom ik dit doe > gewoon een beetje ervaring opdoen voor een echte kweek).
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: kempzaad

        lol
        ben zelf visser ( karper ) en ik gebruik heel veel kempzaad soms per 25 kg doe ze zelf in boillies
        kan wel eens wa missen als je wa wil uitproberen

        vissende greet

        Comment


          #5
          Re: kempzaad

          aha een mede karper visser ook ik wil je wel een kilotje hennep op sturen hoor

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: kempzaad

              valt iig niet op midden in een kas vol hennep.. een paar cannabis plantjes,

              Comment


                #8
                Re: kempzaad

                Best wel vet al die informatie
                Schutto In tha house

                Comment


                  #9
                  re kempzaad

                  komen er trichomen op de toppen van kempzaad?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door janjaap View Post
                    komen er trichomen op de toppen van kempzaad?
                    Ik heb zelf een kempzaad staan en daar komen precies trichomen op, maar het is zoals smokey het zegt, daar zit nog geen 1% THC in, waardeloos dus om te smoren. Idealer is het om ervaring op te doen.

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: kempzaad

                      Oorspronkelijk geplaatst door leo View Post
                      aha een mede karper visser ook ik wil je wel een kilotje hennep op sturen hoor

                      Kun je mij niet wat opsturen ? Gratis ?
                      Last edited by ceBep; 11 November 2011, 20:42. Reden: e-mailadres verwijderd voor je eigen veiligheid

                      Comment


                        #12
                        Re: kempzaad

                        In iedere dierenspeciaalzaak of hengelsportzaak te koop kost geen drol meen 1,50 de kilo.

                        Comment


                          #13
                          Re: kempzaad

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jarik View Post
                          Kun je mij niet wat opsturen ? Gratis ?

                          Je reageert op een bericht van leo, van 25 Augustus 2008. Desbetreffende persoon is retired...topic heeft zijn houdbaarheid overtreden, dus wordt gesloten.

                          Comment

                          Bezig...
                          X