probleem of niet? ontkieming

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zuiko
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2011
    • 16

    #1

    probleem of niet? ontkieming

    Korting op 420shop
    Ben net voor de eerste keer beginnen kweken maar zit met een vraag.
    Ik heb eerste het zaadje onkiemt tot de wortel 5mm was en heb deze dan in coc's aarde gestopt. nu zit hij er al 5 dagen in en deze morgen zag ik dat het schelpje van het zaadje verdwenen is.
    In de plaats daarvan staat er nu een klein wit stengeltje van 1mm boven de grond. deze is nog wit en heeft nog geen blaadjes. Is dit normaal of is het kwaad al geschied? En wat te doen in geval van? Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen?
    grtz
    Last edited by zuiko; 27 June 2011, 10:32. Reden: onderwerp niet gericht genoeg
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: probleem of niet? ontkieming

    dat witte is de wortel
    blad is groen
    plantje proberen te redden door voorzichtig het worteltje in te graven ofzo
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • zuiko
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jun 2011
      • 16

      #3
      Re: probleem of niet? ontkieming

      het is hetzelfde wit niet zoals de wortel. steeltje die uitsteekt is soort geelwit. Zal het terug wat ingraven. Hopelijk komt hij er nog door. Thx voor het advies
      grtz

      Comment

      Bezig...