Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help mijn plant wordt te groot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help mijn plant wordt te groot

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    het is al weer een tijdje geleden dat ik hier iets gepost heb. Ik ben ook niet echt meer aan het kweken geweest. Nu leek het mij deze zomer wel weer eens leuk om een normale white widow in mijn tuin te planten. Ik hou van de natuurlijke smaak aan wiet en heb er daarom geen enkel groeimiddel aan toegevoegd. de grond heb ik ook niet bewerkt omdat er een aardige boom in de buurt staat met flinke wortels.

    nou zijn de omstandigheden niet ideaal (omdat de zon ook niet zo lang op de plant staat tijdens de dag). Maar toch is deze plant mij iets groter gegroeid dan ik had mogen dromen.
    ik heb de plant 2x getopt en de takken ook zo horizontaal laten lopen de eerste weken van de groei. Echter komt hij me toch te ver naar boven en zit hij vandaag de dag al aan de hoogte van mijn schutting. Dit is uiteraard niet wenselijk en ik hoopte eigenlijk, nu de plant nog niet bloeit en dit binnenkort wel zal gaan doen, ik de plant misschien korter kan snoeien.

    ik heb diverse websites afgestruind maar kom toch niet op de juiste antwoorden uit. Ik snap dat ik wel kan toppen, maar hoe ver dit bijvoorbeeld kan, weet ik niet.

    wat is jullie tip in dit geval? Hij zal namelijk nog wel even doorgroeien. Ik heb ook een grote parasol die net boven de schutting uit komt. Deze wilde ik voor de regenbuien gebruiken. Nog een reden om de toppen niet te hoog te laten groeien dus.

    jullie feedback wordt gewaardeerd!

    detecks

    Edit: deze foto is van 16 augustus. Ik zal morgen nog een wat recentere foto kunnen uploaden. In een week tijd is ze in ieder geval met meerdere takken tot de schutting grens gegroeid
    Attached Files

    #2
    Liefst zo weinig mogelijk wonden maken en afdichten met vaseline.

    Toch Greyvol?

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Yep, bietje zout erbij

    • detecks
      detecks commented
      Editing a comment
      En zo kan ik de takken dus gerust 10cm inkorten? Ik wil graag weten wat ik veilig kan doen. Beetje stressen is opzich niet erg zodat de groei even uitgesteld wordt

    #3
    Ik weet niet of er mensen ervaring hebben met dit een celstrekremmer
    het tegenovergestelde van stikstof😜
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    Bezig...
    X