Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet lang bewaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet lang bewaren

    Korting op 420shop
    Hoe kan je wiet voor een lange tijd bewaren? (In de vorm van jaren)

    #2
    Vacumeren en in de vriezer. Zal altijd wel wat mindere kwali worden dan vers, maar wel lang te bewaren. Meestal wat droger als je t ontdooid. En volgens mij kan je in een goede cure pot ook behoorlijk lang bewaren.

    ​​​
    Baking cookies in my MiniGrowBox .

    The ultimate growbox for one plant. ​​​

    Comment


      #3
      Ik denk dat de beste manier gewoon is, in het donker houden, niet te vaak de pot/zak openen, lv+temp in de gaten houden en that's it.
      Invriezen lijkt mij dat er veel trichomen verloren gaan.

      Comment


        #4
        Strijkzak en dan koel en donker, beste is dan paar meter onder de grond.

        Comment


          #5
          Zo is het. Je moet je geliefde hobby mee kunnen nemen in het graf.

          Vele jaren bewaren was de vraag. Wat ik er over gelezen heb is dat wiet langdurig bewaren altijd tot enige achteruitgang leidt in smaak en THC gehalte. Een concentraat zoals hasj schijnt hier wat minder last van te hebben.

          Mijn buitenoogst lijkt zo groot uit te gaan vallen dat ik ook met deze vraag "zit". Als kleinverbruiker heb ik in een keer voor meerdere jaren voldoende. De wiet vind ik wel makkelijk vapen maar ik denk er toch over het merendeel uit te zeven tot kief. Daar vervolgens hasj van te persen en dat lekker compact in de diepvries op te bergen. Wie wat bewaart heeft wat.

          Babz De trichomen laten na/tijdens een verblijf de vriezer makkelijker los en je loop dus kans dat je een deel verliest vanuit je wiet. Indien je die weer weet op te vangen gaan die dus niet verloren. Ze vriezen niet kapot dus.

          Comment


          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Olie is ook een gouden optie. Variatie op inname gebied is eindeloos.
        Bezig...
        X