Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Oogst ready of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogst ready of niet?

    Korting op 420shop
    Ik heb hier een aantal planten staan nu heb ik op een van de planten toprot tegen gekomen maar nou vraag ik me af of ik er beter aan doe om hem om te halen aangezien er al toprot is ontstaan en er nu een droge periode zijn. Wat vinden jullie ???
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Om halen 🪓🪓🪓

      Dat weer van nu gaat niks meer toevoegen al is het kurk droog tot december, het is te koud je plant zal weinig tot niks meer doen behalve sneller weg rotten als die de kans krijgt.

      Veel plezier met knippen pik!

    • Milano
      Milano commented
      Editing a comment
      Haha dat komt wel goed ben ik nog wel een dag of 2 mee bezig 🤣 nooit verwacht dat hij zo groot zou worden

    #3
    Beste oogsten
    God was never on your side..

    Comment


      #4
      Hij is nu officieel om....

      Tijd om te knippen......
      😁😁😁😁
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #5
        Kerstmis 🎄 🪓 hakken

        Comment


          #6
          Slecht nieuws gister hebben we 1 plant geknipt en opgehangen daar zijn we een hele avond mee bezig geweest dus moesten de andere planten even een dag wachten en nu uitgerekend vandaag met dit kut weer kom ik thuis zijn mijn toppen aan het rotten van een plant.

          De andere 2 planten heb ik in denk de laatste 3 a 4 weken van de bloei iets wat op meeldauw lijkt gezien dat is nu al een paar weken geleden daardoor hebben ze een behoorlijke achter stand
          dus nu lijkt het me niet verstandig om te gaan ophangen tussen de andere toppen.

          Ik moet nu eigenlijk eerst wachten tot de planten een beetje opgedroogd zijn voor ik hem omhaal anders heb je alsnog kans op toprot .


          dus van de 4 dames hebben we er maar een. Kunnen oogsten. Daar de plekken waarvan ik dacht dat het stootplekken waren of toprot heb ik er tussen uit gehaalt en weggegooid. Ondanks alles hebben we wel de grootste plant nog kunnen oogsten . En hebben hierdoor toch nog iets .

          Ik denk dat ik voor de volgende keer me maar eens ga verdiepen in het binnen kweek met kweek tent.

          Nu heb ik even rond gekeken naar een paar kweek tenten maar daar zit me nog wel een prijs kaartje aan 1200 euro voor een complete kweek set vind ik nogal duur. Toch lijkt me het wel iets waar ik eens in moet gaan verdiepen want ik kijk er niet naar uit om nog eens buiten te kweken

          Comment


          • Milano
            Milano commented
            Editing a comment
            Hierbij nog wat foto's van de toprot

          #7
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.

          Comment


            #8
            Die waren alsnog gaan rotten tijdens het drogen als ze al zo ver zijn. Die 2 dagen zullen het niet gemaakt hebben.
            Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

            Comment


            • Milano
              Milano commented
              Editing a comment
              Ik had ook ZO'N voorgevoel dus de andere 3 gaan gwn de groene bak in en we nemen genoeg met een magere oogst en hopen dat daar nu straks geen toprot inslaat. Ik check ze elke dag even ik heb ze nu op zolder laten hangen om te drogen en ik heb een hygrometer meter erbij gehaald om de lv bij te houden nu heb ik moeite om hem rond de 50 55 % te blijfen gaat af en toe oplopend tot ong 62 a 64 % ik heb er al wat zout bij gelegt mensen die nog tips hebben hiervoor
          Bezig...
          X