WW bestuiven met autoflower ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • buitencana
    Retired
    • Jul 2011
    • 103

    #1

    WW bestuiven met autoflower ??

    Korting op 420shop
    Vraag voor de kenners denk ik.

    Ben in april begonnen met WW te zaaien (eerste keer)
    Ze staan nu alweer vanaf half mei in de volle grond (hopen dat ze deze week niet te veel schade oplopen).
    Als het goed is zou zo half augustus de bloei moeten starten.

    Is het mogelijk om een stuk of 5 WW te bestuiven met een autoflower ??? (ik wil hierna binnen gaan kweken)
    Als dit kan, welke zou dan het beste zijn ??

    Grrtz.
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: WW bestuiven met autoflower ??

    Lees het topic "Kruisen met autoflowers" op dit forum. Daar is je onderwerp voorwerp van een discussie geweest.
    Met vriendelijke groet,
    Xtreme

    Comment

    • buitencana
      Retired
      • Jul 2011
      • 103

      #3
      Re: WW bestuiven met autoflower ??

      Dank je,
      Het zal je niet verbazen dat ik hier dan van af zie.

      Dan een WW mannetje vinden !!, ik heb alleen schone vrouwtjes staan.
      of als iemand een idee heeft om aan stuifmeel te komen ??? graag.

      MvrGr.

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: WW bestuiven met autoflower ??

        je zou er nog bij kunnen zaaien in de hoop dat er 'n man bijzit
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: WW bestuiven met autoflower ??

          Dat moet je dan ff offline gaan uitzoeken of de raad van angel opvolgen....

          Niet toegstaan:

          - De handel in wiet,stekken, hasj, hasjolie, stuifmeel, sporen, en harddrugs!

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ing#faq_regels

          Comment

          Bezig...