Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
sorry laptop was stuk,had er een voeding voor een elektrische trimmer mee getest,en toen blies ik me laptop op.de voeding was goed,dat dan weer wel.de tumble trimmer verwerkt max 125 gram natte wiet per keer.rooster vullen 2o keer draaien en klaar,ik heb er nnog een paar.
TT, Hoe bedoel je natte wiet. -> Afknippen, gelijk tumbele en dan drogen ??
Wat is een paar 1 is genoeg, hoe kom ik er dan aan. (mag zeker niet hier).
grt.
Ik heb net met zo'n ding in 2 uur voor 2 dagen met de hand knippen aan werk verzet en zit nu van een onverwachte vrije avond te genieten.
Ik oogst nooit meer zonder zo'n ding! In tijd verdien je hem in een keer terug.
Als je echt wilt dat het rap gaat kun je het beste met 2 man voorknippen (de topjes van de stam af knippen en de fanbladeren eruit vissen) en een laten tumblen denk ik.
Comment