Is deze wiet normaal?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #1

    Is deze wiet normaal?

    Korting op 420shop
    Even vragen aan jullie. Dit is wiet (banana kush) van een vriend. Is super compact en hard.
    Is dit normale wiet of zou die met pgr behandeld geweest zijn tijdens het kweken?
    Wat denken jullie?

    image.jpg​
  • Ex user 54404
    Retired
    • Aug 2023
    • 1454

    #2
    Ik had laatst een soortgelijk wietje via via, ook erg compact, verpulverde gewoon, totaal niet sticky, werd er ook niet echt stoned van.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Mijn vriend geraakt wel high van de zijne maar die heeft wel lange tijd niet gerookt.

      Kvind gwn raar want zo compact heb ik een top nog nooit gezien.

    • Ex user 54404
      Ex user 54404 commented
      Editing a comment
      Het lijkt wel op pgr behandelde wiet vind ik.
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #3
    Effe LR2 vragen.

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Als je wiet vacuum verpakt wanneer het niet helemaal droog is, en het dan verder opdroogt omdat het in een vacuum zit, dan vervliegen heel veel terpenen omdat die koken op kamertemperatuur onder vacuum. Bovendien wordt de wiet dan harder en compacter omdat die ingedrukt wordt.
      PGR behandelingen zijn nauwelijks meetbaar en het herkennen er van is nauwelijks mogelijk zonder dure apparatuur.
      Mijn vrienden geven mij soms topjes uit de coffeeshop, daarvan weet ik niet waar het mee bespoten is. Dat kan nog meer en lomper gif bevatten dan een PGR. Dus bij twijfel of verdachte ganja, gewoon zelf meer kweken en niks vreemds aannemen. Het leven is vrij simpel als je 't niet te moeilijk maakt.
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #4
    Ziet er heel apart uit ja, niet meer normaal compact maar opgeblazen.

    Comment

    • Eclecticon
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 2073

      #5
      Lijkt me pgr.
      https://sensiseeds.com/nl/blog/wat-i...herken-je-het/

      image.png​
      Baas in eigen brein.

      Comment

      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2171

        #6
        Pgr, hier is niets anders!
        Idd zelf kweken
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #7
          Vind je die pgr wiet ook in de shops?

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Volgens mij wel. Maatje van me haalt vaak in Nijmegen en die stuurt me ook af entoe z’n foto’s van topjes.
        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #8
          Gewoon vacuüm getrokken,Amerikaanse taferelen ziet er mooi uit voor het oog,maar daar is ook alles mee gezegd.

          Gewoon lekker de ouderwetse manier laten,dat is mijn tip en advies😉

          Comment

          Bezig...