Klonen nemen in preflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #1

    Klonen nemen in preflower

    Korting op 420shop
    Kan je klonen nemen in preflower zonder te hoeven reveggen?
    Ik heb al eerder op het forum gezocht maar daar werd er niet over reveggen gepraat, ik weet dat je nog in bloei kan klonen nemen, heet dan monsterceoppen waar je moet. Reveggen maar dat wil ik niet.
  • Silas
    Admin
    Lucky MemberModeratorAdmin
    • Sep 2009
    • 1272

    #2
    Welke periode bedoel je met "preflower" ?

    Als je plant al kort in de bloei staat dan kun je gewoon stekken nemen. En de bloei eruit halen.
    Betekend wel dat de plant gewent is aan 12/12, maar het kan wel (duurt iets langer).
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    ?
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Betekend dit trager dan met zaad werken?

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ja, dit vraagt geduld en ruimte. Bij zaad bepaal je zelf wanneer je je plant in de bloei zet.
      Of wanneer je op tijd stekken kan knippen.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Ik dacht dat in meer tijd had😞
  • Bobledsgrow
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2023
    • 786

    #3
    Bij mijn 1 na laatste ronde vond ik ver in de bloei 1 dame
    in mijn laatste ronde heb ik een aantal foto's en verhalen geplaatst hoe het gegaan is

    Ik had 2 stekken genomen
    1 met bloem
    en 1 ontbloemt
    De ontbloemde wortelde sneller maar deed verder niks door dat hij geen groeischeut kon ontwikkelen

    De stek met bloem
    wortelde slechter
    Maar de bloem vervormde en het werden meerdere takken
    Dat laat je eerst 2 a3weken groeien
    En dan knip je sommige takjes weg
    Anders krijg je een heel druk bosje
    Na een 6a8weken na het geworteld zijn
    was ze goed en sterk genoeg om weer nieuwe stekken van te nemen
    Goede normale stekken
    Ze worden bossiger in 1e instantie
    Een takje splits zelf naar 2 takjes
    Maar met een beetje snoeien in al die wekdosis ze gewoon een normale plamt geworden
    En de stekken zien er uit zoals ze zouden moeten

    Comment


    • Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      De stekken heb ik van de onderste dunnere takjes gemaakt
      Dunnere stammetjes wortelen dacht ik makkelijker dan dikke stammen

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Mja dat was niet in preflower maar in flower?
  • Bobledsgrow
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2023
    • 786

    #4
    Als je er bloempjes in hebt zitten
    Dan ben je te laat
    en moet je het op de manier doen
    die ik net beschreven hebt

    anders had je eerder stekken moeten nemen
    of ze niet in de bloei zetten voor je ze stek klaar hebt



    Comment

    Bezig...