Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mannelijke plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mannelijke plant

    Korting op 420shop
    Gegroet allen,

    Ik ben thuis in het bezit van een mannelijke plant van 2 m hoog. Ik vraag me af ofdat deze geschikt is om er een cake of thee van te maken. Of weet iemand andere manieren om toch nog een stonede avond te beleven met een mannelijke plant, er moet toch iets mee gedaan worden. Het stuifmeel wordt al opgevangen.

    Smoke2Joints

    #2
    Re: Mannelijke plant

    Op een groot kampvuur gooien en genieten van de geur?

    Meer dan dat zit er niet in vrees ik...

    Greetz

    Comment


      #3
      Re: Mannelijke plant

      Oorspronkelijk geplaatst door Smoke2Joints
      Gegroet allen,

      Het stuifmeel wordt al opgevangen.

      Smoke2Joints
      Dan heeft het mannetje zijn functie vervuld en heeft hij verder geen waarde meer.

      In de mensen-en dierenwereld is dat niet anders, het is zelfs nog erger : van planten kan je stekken nemen om een soort in stand te houden. Dat komt neer op het klonen waar tal van ethische bezwaren tegen bestaan in de mens/dier wereld.
      Het sterke geslacht bestaat enkel bij de gratie van van de wijven die ons zaad nodig hebben om zich te kunnen voortplanten, eens dat achter de rug is mogen we oprotten en de volgende gaan volpompen.

      Die mannetjesplant van jou heeft daar geen last van, hij heeft zijn functie vervuld en kan in vrede vermoord worden.

      Comment


        #4
        Re: Mannelijke plant

        Het is zonde, maar weg ermee!

        Ik heb deze week ook een boom van 2 meter omgezaagd heb nog 2 dames staan nu
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Mannelijke plant

          @JD waarom heb jij geen kweekverslagje? wil je planten wel eens zien.

          Comment


            #6
            Re: Mannelijke plant

            jaaa idd de host van deze website moet ook eigelijk even een kweekverslag gaan beginnen lijkt me heel interesant om dat te kunnen zien :

            Comment


              #7
              Re: Mannelijke plant

              Zeker als het om bomen van over de 2meter gaat

              Grtzzz
              Take a look at my Ice-Cold-Killers!

              Comment


                #8
                Re: Mannelijke plant

                Oorspronkelijk geplaatst door laurens_enzu
                @JD waarom heb jij geen kweekverslagje? wil je planten wel eens zien.
                Omdat ik behoorlijk achterloop, heb de foto's wel bijgehouden maar moet ze nog bewerken in photoshop en online zetten
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Mannelijke plant

                  haha oke ik kijk er wel naar uit

                  Comment


                    #10
                    Re: Mannelijke plant

                    Ik ook eigenlijk, je had wel verteld dat het er goed met ging maar foto's zeggen meer dan duizend woorden

                    Peace

                    Comment


                      #11
                      Re: Mannelijke plant

                      Heb een vreemd verhaal gehoord over een mannetjesplant en daarom heb ik de mijne ook maar bewaard, maar zie nu allemaal andere verhalen staan dat je hem weg moet gooien. Wat is nu waar zou ik zeggen.

                      Heb ergens gelezen dat je de zaden moet laten rijpen en dan eraf halen en weer planten. En dat je het stuifmeel elke dag moet uitschudden nu doe ik dit elke dag . De dames zijn verder rest goed in vorm dus daar is niks mis mee .

                      Uit de mannelijke zaden kun je daar de zaden ervan afhalen voor de volgende keer planten of kan dit niet. De THC die hierop zit is die ook niet te roken. Het is wel raar dat die nergens anders voor functioneert , graag een antwoord

                      Comment


                        #12
                        Re: Mannelijke plant

                        Een mannelijke plant produceert stuifmeel en that's it...
                        Voor de rest komt er niks vanaf.. geen rokertje en geen zaden.

                        Comment


                          #13
                          Re: Mannelijke plant

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                          Omdat ik behoorlijk achterloop, heb de foto's wel bijgehouden maar moet ze nog bewerken in photoshop en online zetten
                          Sorry Jd ik ben hier al en paar jaar die smoes werkt niet ik wil di Boomen van jou ook wel eens zien
                          God was never on your side..

                          Comment

                          Bezig...
                          X