Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Volgens mij is dimlux gewoon een A merk
dus goed spul
Wel heb je 2 types
De extreme dat is de goede zoals de mars hydro of lumatek
En de goudkoperkleurige de goedkopere variant die is 2.7
Het verschil zit in de leds
Net zoals mars een goedkopere variant heeft
En de oude lumatek
Die zijn ook 2.7
Dus ze zijn iets minder efficiënt
De leds worden elk jaar verbeterd
Dat gaat sneller dan dat ze slijten
Heb je nu de beste
Loop je volgend jaar weer achter
Wel merk ik dat er verschil in kleur zit
Full spectrum en Full spectrum
Zo is het licht van de lumatek 2.9 een stuk blauwer
En de mars een stuk geler
En na 1.5jaar kan ik wel zeggen
Dat de kwaliteit van de wiet hoger is bij het gele licht van de mars
Dus het zou mooi zijn als je in de shop het verschil kan zien
Er staat niet bij dat het samsungdiodes zijn
maar voor de rest ziet het er goed uit
En helemaal voor die prijs
En dimlux is zeer breed uitgebreid met extra opties zoals besturingssysteem co2 enz enz enz
Wel fijn alles van 1 merk
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
Ik heb samsung diodes en niets dan lof. Als deze inderdaad met epistar o.i.d. is uitgerust dan is het nog goedkoop maar niet wat ik er van hoop. De maxicontroller is een superding dus daar zou ik hem zeker voor kopen voor 350
Comment