raar fenomeen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • afghan
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 36

    #1

    raar fenomeen

    Korting op 420shop
    Heeft iemand een idee wat er mis is met deze dame? Of is het geen dame maar een hermafrodiet?
    Attached Files
  • DaTom-p
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 209

    #2
    Re: raar fenomeen

    Dit is gewoon een mannetje want ik zie alleen balletjes en geen stampers...

    Is het je enige plant?

    Grtzzzzz
    Take a look at my Ice-Cold-Killers!

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #3
      Re: raar fenomeen

      idd gewoon een mannetje.
      Snap echt niet waarom je dit in de member introduction sectie post...


      Moved

      Peace

      Comment

      • afghan
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2008
        • 36

        #4
        Re: raar fenomeen

        nee, maar uit vrouwelijk zaad een mannetje... tenzij de verpakking liegt natuurlijk

        Ik zal voor de zekerheid even een nieuwe foto maken.

        thx

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: raar fenomeen

          Dat zou de verpakking wel liegen he, als het volgens de kenners 'n mannetje is.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #6
            Re: raar fenomeen

            Wat staat er op de verpakking?
            Femenised? Zo ja, dan heb je idd dikke pech.
            Mail dan de zaadbank van waar je ze hebt, mss krijg je nieuw zaad.

            Peace

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #7
              Re: raar fenomeen

              Is een hermafrodiet ik zie vrouwelijke en mannelijke bloemen. Dit gebeurt bij femenisd zaad regelmatig .

              Grtz

              Comment

              • Sicatriz
                Retired
                • Aug 2008
                • 85

                #8
                Re: raar fenomeen

                Als het een herma is kan je die houden voor het zaad, niet?

                Alé, ik hoop het voor je, dan heb je er volgend jaar toch nog wat aan.

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #9
                  Re: raar fenomeen

                  Is een overwegende mannelijk hermafrodiet, je zaad die je daaruit haalt zal overwegend mannelijk zijn . Omgekeerd is beter dan kan je 90% vrouwelijk zaad halen.

                  Grtz

                  Comment

                  • afghan
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Aug 2008
                    • 36

                    #10
                    Re: raar fenomeen

                    Bobo

                    waaraan kan je zien dat deze plant hoofdzakelijk mannelijk is?

                    En kan het kwaad dat hij bij mijn andere vrouwtjes blijft staan?

                    muchos gracias

                    Afghan
                    Attached Files

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #11
                      Re: raar fenomeen

                      Normaal bij een overwegend mannelijke hermafrodiet zie je enkele vrouwelijke bloemen en veel mannelijke bloemen maar nu ik die close ups zie moet ik me corigeren. Het is gewoon een mannelijke plant die je hebt en wil je geen zaad haal er hem dan nu direct uit.

                      Grtz

                      Comment

                      • afghan
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Aug 2008
                        • 36

                        #12
                        Re: raar fenomeen

                        ok thx... zal hem met veel spijt in het hart (na het wekenlang met liefde verzorgd te hebben) snel en vakkundig verwijderen... snif... gelukkig heb ik nog 4 dames over

                        Comment

                        • afghan
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Aug 2008
                          • 36

                          #13
                          Re: raar fenomeen

                          even om op zeker te spelen... dit is toch een dame hoop ik
                          Attached Files

                          Comment

                          • bobo
                            Cronic Grower
                            • Oct 2007
                            • 3103

                            #14
                            Re: raar fenomeen

                            Zonder twijfel .

                            Grtz

                            Comment

                            Bezig...