Heeft iemand een idee wat er mis is met deze dame? Of is het geen dame maar een hermafrodiet?
raar fenomeen
Collapse
X
-
Re: raar fenomeen
Dit is gewoon een mannetje want ik zie alleen balletjes en geen stampers...
Is het je enige plant?
GrtzzzzzTake a look at my Ice-Cold-Killers! -
Re: raar fenomeen
Bobo
waaraan kan je zien dat deze plant hoofdzakelijk mannelijk is?
En kan het kwaad dat hij bij mijn andere vrouwtjes blijft staan?
muchos gracias
AfghanComment
-
Re: raar fenomeen
Normaal bij een overwegend mannelijke hermafrodiet zie je enkele vrouwelijke bloemen en veel mannelijke bloemen maar nu ik die close ups zie moet ik me corigeren. Het is gewoon een mannelijke plant die je hebt en wil je geen zaad haal er hem dan nu direct uit.
GrtzComment
-
Re: raar fenomeen
even om op zeker te spelen... dit is toch een dame hoop ikAttached FilesComment






Comment