Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Nog ff wachten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Microscoop aangeschaft. Wat een gedoe, maar wat denken jullie? Of morgen nog betere foto's maken?

20250715-192506-191.jpg 20250715-192603-525.jpg 20250715-192232-568.jpg 20250715-192140-668.jpg

Comment

Zo toch beter te zien?

20250716-083721-927.jpgww 20250716-084049-056.jpg 20250716-083731-920.jpg 20250716-083603-707.jpg 20250716-083805-895.jpg 20250716-083945-214.jpg 20250716-084226-387.jpg

Comment

Melkachtig, troebel genoeg? Alvast bedankt voor de tips.

Comment

• TheBigDudeski
          TheBigDudeski commented
          Editing a comment
          Zie nog vrij veel doorzichtig ipv milky of dat lijkt zo door de onduidelijke foto's. Bij alles milky kun je gaan flushen tot de eerste 5-10% amber kleuren, dan omhakken. Tenminste, zo zou ik het doen.

Heb je trouwens geen telefoon met een camera die 10x of meer in kan zoomen? Werkt veel beter, helemaal als je zo'n goedkoop Ali ding hebt gehaald. Gewoon dicht op de toppen houden en een foto nemen, met een beetje handvastigheid

Lerne, wann 70 % milchige und 30 % bernsteinfarbene Trichome den optimalen Erntezeitpunkt für maximale Potenz markieren.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Dat YouTube filmpje is een goede indicatie. Ik weet niet wat je wil? Meer high of meer stoned? Hoe meer amberkleurig hoe meer stoned/verdovend om het maar zo te zeggen. Mijn voorkeur is l15% amber 85% milky. Dan zou ik nu beginnen met spoelen dus geen voeding meer geven. Volgens mij zit je nu op 50% helder 50% milky

Comment

Dank je wel voor de tips. Ik ga morgen op vakantie, 12 dagen. Voor de zekerheid ga ik hem dadelijk na het eten toch "oogsten" en laten drogen. Ik gok op de 50% milky! Ben benieuwd, lang geleden dat ik geblowed heb.

Comment

• TheBigDudeski
              TheBigDudeski commented
              Editing a comment
              Dat is echt veel te vroeg. Die kan nog wel 2-3 weken. Op z'n minst.

• Zazaris
              Zazaris commented
              Editing a comment
              Ja begrijp ik. Had het risico ook niet durven nemen als niemand er op kan passen ivm met toprot etc.. En als je lang niet hebt gerookt dan weet ik zeker dat je er wel wat van zult voelen. Maar had idd nog makkelijk twee weken gekund, maar ja het was je om de lol te doen dus hoop dat het je lekker zal smaken. Wel goed drogen. En het liefst curen als je zo lang kan wachten.

• TheBigDudeski
              TheBigDudeski commented
              Editing a comment
              Wel zonde. Je bent er zo lang mee en voor bezig, tijd en moeite ingestoken en dan noodgedwongen vroeg moeten omhakken. Soms is het niet anders.

Heb je geen annuleringsverzekering?

Bedankt allemaal. Ja, hopelijk is het spul toch een beetje "werkzaam". Het hangt op in de garage. De reuk is wel echt heavy (ook in de tuin); ik weet niet of ik het nog een keer doe. Nu vakantie. Bedankt voor de tips allemaal!.

Comment

• Zazaris
              Zazaris commented
              Editing a comment
              Veel plezier en als je er nog aan denkt laad dan nog even weten hoe die is bevallen 😉 ja ruiken die je ze wel. Makkelijke of nog beter geen buren is wel een must

• TheBigDudeski
              TheBigDudeski commented
              Editing a comment
              Geniet van je vakantie!

En natuurlijk ga je het nog een keer doen
          Bezig...
          X