Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Topgarden.nl

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Topgarden.nl

Korting op 420shop
    Hallo

ik zou willen vragen of er hier nederlanders zijn die handelszaak "topgarden" kent? En/of aankopen er al bij gedaan heeft...
    Het is namelijk zo dat ik een tijdje geleden een online bestelling gedaan heb, also alsook online betaald maar nog steeds niets ontvangen heb.
    hun telefoonnummer klopt niet en nooit een reactie op mijn mails. Wel dat ze het ontvangen hebben...
    ik wil gewoon mijn geld terug dus hoop ik dat iemand mij wel een correcte telefoonnummer kan van geven of mij verder kan helpen om in contact te komen
    Alvast bedankt

Stelletje boeven zijn het.

Zijn er nog die slechte ervaringen hebben met https://onlinetopgarden.com/ Ik zit al 14 dagen op een bestelling te wachten die op stock was en die tot 3 maal toe een bericht heeft gegeven dat er vertraging is. En als je mailt krijg je een automatisch antwoord dat het 2 dagen duurd voor een reply en duurd het meer dan 2 dagen

Beste mensen, Hebben hier mensen ervaring bij onlinetopgarden.com? Ik heb momenteel voor 520€ aan problemen met dit bedrijf. Heel verhaal, maar waar wat mijn vraag nu is. Heeft iemand daar ooit iets besteld en retour gestuurd zonder schade of wat dan ook en gewoon zoals het hoort z’n geld terug gekregen of krijgen jullie net

Comment

Ik had eens ergens gelezen van iemand die ook online een bestelling geplaatsd had, betaald maar niet ontvangen. Die persoon had toen het herroepingsrecht van kracht gebracht en na 10dagen stond het volledige bedrag terug op zijn rekening.
      Mijn bestelling dateerd van 09/05 (ik heb de bestelbon en betaalbewijs op mail) maar tot op heden niets. ik heb hen 3-4weken geleden ook een mail gestuurd met daarin dat ik mijn herroepingsrecht opnam voor men aankoop.
      Terug geen enkel reactie ( wel dat ze me mail goed ontvangen hadden en blabla...)
      Bij mij gaat het nu maar om +/- 65euro, maar geld is geld
      Probleem is nu ook of ik hier juridisch iets kan aan doen aangezien in in belgie woon en kweken hier verboden is. Ik had mij via hun mijn voeding besteld
      Iemand die mij kan helpen met verdere info of iemand dat mij op weg kan helpen?

thnx

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Het strafbaar feit is in nederland gepleegd, en het blijft diefstal ook al mag jij in jouw land geen wiet kweken.

Kan je de voeding ook voor paprika/pepers gebruiken?

Of gewoon in de tuin algemeen.

Scheelt altijd iets.

Zijn oplichters, Niet de enige ook overigens!
      kun je doen maar is het je dat waard voor 65 euro?
      ​​​​​als je echt wilt kweken ?
      zoja? Doen en zeggen dat je fruit/groente tuin buiten hebt en chat gpt je dat adviseerde als beste voeding voor jouw fruit tuin.
      en er verder geen weet of verstand van hebt doen dat je het in het tuincentrum niet vond ,en de action,enkel goedkope rotzooi dat niet geschikt was.

Comment

Nuja ik ben nu toch aan het kweken en heb elders mijn voeding besteld. Het is mij niet waard als ik er moeite moet insteken, alsook moet ik met die uitleg niet afkomen. Door mijn verleden kennen ze mijn naam wel op gerecht.
        Als ik het via mail ofzo kon terugkrijgen was dat mooi meegenomen

Comment

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ik heb uit eindelijk m’n centen van ze terug gekregen. Dat was toen 200+ ik ben wel veel aan het mailen geweest. Bellen is onmogelijk bij die honden

Enige advies wat ik je bij dit bedrijf kan geven... neem je verlies... gaan niet leveren, aangifte levert je meer gezeik op dan je met €65,00 kunt oplossen
        Binnenkweek
        Hydro
        Kokos

Comment

Staan al jaren bekend als oplichters.

Comment

Mij hebben ze altijd keurig geleverd, lang was het mijn vaste growshop tot dat de Action werd.
            Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Highrider
              Highrider commented
              Editing a comment
              Daar moest je wel voor met paypall betalen en 10euro extra betalen.

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Doe ik liefst en negen van de tien growshops ondersteunen dat niet.

• Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Die willen gewoon contant. Zoals het hoort. Digitaal gekut ook altijd

Oorspronkelijk geplaatst door MrBleeksmile View Post
            Nuja ik ben nu toch aan het kweken en heb elders mijn voeding besteld. Het is mij niet waard als ik er moeite moet insteken, alsook moet ik met die uitleg niet afkomen. Door mijn verleden kennen ze mijn naam wel op gerecht.
            Als ik het via mail ofzo kon terugkrijgen was dat mooi meegenomen
            Bel ze anders ff, ik kreeg altijd alles wat ik bestelde.
            Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

telefoonnumer dat erbij staat is niet in werking en via whatsapp luk het al helemaal niet

Comment

Mijn laatste bestelling was in augustus 2023 en moet ik nog steeds ontvangen… doe er je voordeel mee
                Binnenkweek
                Hydro
                Kokos

Comment

• Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Dat komt nog. DHL heeft vaker vertraging

• Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  Ah.. dat zal het zijn🤣

Naast dat ze vaak niet leveren, staat onlinetopgarden er ook om bekend dat de politie eens in de zoveel tijd een inval bij ze doet en ze dan de klantenbestanden meenemen om daar vervolgens invallen te plannen bij hobbykwekers. Ik ken persoonlijk iemand die dit is overkomen en bij navraag per mail gaf onlinetopgarden dit ook zelf aan mij toe. Heb de mail hier ergens op t forum destijds gepost.

Comment

• Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Ja hork dat heb ik destijds ook van verschillende kanten gehoord dus er zal wel ergens een kern van waarheid in zitten.

Ik heb 3 jaar terug maanden lang slecht geslapen omdat ik daar toen achter kwam en net bij hun van alles besteld had.

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Wanneer jij bij een politieverhoor volhoudt dat je de bij OTG bestelde spullen uitsluitend gebruikt hebt voor je bonsai boompjes en je wilde aardbeien dan ga je vrijuit want geen bewijs is geen zaak.

• Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Als ze niet binnen zijn geweest kan ik dat zeggen ja.. of als ze een blinde agent zoude sturen😀

image.png
                tadá.

Comment

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  In de mail staat via via en daar wees jij met op parakweker maar vind het spijtig voor de betreffende dame.

• parakweker
                  parakweker commented
                  Editing a comment
                  Progressie, Hork. Van smakelijk lachen en “bite me” naar empathie in drie posts, je begint zowaar op een sociaal functionerend wezen te lijken.

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Zolang het bij lijken blijft is dat prima parakweker want ik lach veel te graag om net zo sociaal en functionerend als jij te zijn!

Ze waren wel altijd lekker goedkoop, blij dat ik wat duurder ben maar gewoon eerlijk zaken kan doen.

Comment

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Ik heb ook altijd eerlijk zaken met hen gedaan en als gezegd omdat ik graag met pay pal betaal.

5j geleden heb ik mij daar toen mijn complete kweektent met accesoires gekocht + mijn voeding etc en dat heb ik thuis goed ontvangen
                maar idd voor 65euro is het de moeite niet

Comment

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Hier idem. Heb mijn huidige kweektenten ook bij hen vandaan. Ze hebben meerdere websites dus grote kans dat menigeen bij hen besteld heeft zonder het te weten.
              Bezig...
              X