vochtgehalte in je toppen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • merientje
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 155

    #1

    vochtgehalte in je toppen.

    Korting op 420shop
    hallo daar beste plantenliefhebbers,

    ik vraag mijzelf af hoeveel % vocht er in een vers geknipte of nog groeiende wietplant zit.

    dit in verband met curen.

    mvg
    sigpic
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: vochtgehalte in je toppen.

    100 gram natte toppen word na een dag op 10 meestal rond de 23 gram.

    Comment

    • fender
      Retired
      • Nov 2010
      • 375

      #3
      Re: vochtgehalte in je toppen.

      Verekkes veel dus

      Comment

      • mister frank
        Retired
        • Nov 2009
        • 785

        #4
        Re: vochtgehalte in je toppen.

        maar 23g is ook niet niets, doe je toch effe mee als je niet teveel blowt natuurlijk

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: vochtgehalte in je toppen.

          70-80%
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • merientje
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2010
            • 155

            #6
            Re: vochtgehalte in je toppen.

            oke dank jullie voor de antwoorden

            ik ga ervan uit dat het dan op 100 gr nat uiteindelijk 20 tot 30 gram oplevert.
            (ook afhankelijk van de kweektechniek en soort natuurlijk net als n buitenwietje waar soms amper wat van overblijft)

            groeten
            sigpic

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: vochtgehalte in je toppen.

              Nou bij buiten wiet kan je flinke toppen maken hoor kijk is bij verslagen van vorig jaar bij vale bv buiten kweek reuze toppen zelfs na oogst en drogen

              suc6
              God was never on your side..

              Comment

              • fender
                Retired
                • Nov 2010
                • 375

                #8
                Re: vochtgehalte in je toppen.

                Bij mij blijft van een buitenwietje ook niet veel over, maar da komt dus nie door het drogen (jah of toch wel maar dan wel erg hard drogen zeg maar)

                Comment

                • merientje
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2010
                  • 155

                  #9
                  Re: vochtgehalte in je toppen.

                  ja sommige mensen kunnen t goed en dan nog biologisch ook,

                  had vorig jaar n dikke amnesia van 1.80 met hele dikke (rotte) toppen das dan weer wel t nadeel van guerilla wat ik dan ook dit jaar wil afsluiten met 3 ingemars punch plantjes in the middle of nowhere

                  mocht het nou erg goed uitpakken dan misschien toch weer proberen

                  ben nog aan t leren en wie weet lukt t me ook eens(d.m.v verduisteren)

                  groeten
                  sigpic

                  Comment

                  • fender
                    Retired
                    • Nov 2010
                    • 375

                    #10
                    Re: vochtgehalte in je toppen.

                    Zou inderdaad een uitkomst kunnen zijn ja

                    Comment

                    • climax
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 200

                      #11
                      Re: vochtgehalte in je toppen.

                      al doende leert men. een goude regel grtts climax

                      Comment

                      Bezig...