Advies nodig deel 2.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AddyX
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 39

    #1

    Advies nodig deel 2.

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,
    Volgens mijn kalender zit ik met mijn plantjes in de laatste week.
    Maar ik heb nog een paar vragen. Misschien klinkt het beetje doom van mij, maar ik weet niet wat voor soort plantjes ik kweek. Ik heb het van iemand gekrijgen, hij weet het ook niet .
    Wanneer moet ik oogsten? Waarom gaan puntjes van blaadjes omhoog kijken?
    Hier heb ik nog een paar foto's.
    Attached Files
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: Advies nodig deel 2.

    Amai, dat zijn dikke toppen dat je daar hebt .

    Je moet oogsten aan de hand van de trichomes.
    Gebruik de zoekfunctie even en dan kom je wel 1 van de posts tegen waar de uitleg instaat.


    Peace

    Comment

    • Sicatriz
      Retired
      • Aug 2008
      • 85

      #3
      Re: Advies nodig deel 2.

      zijn inderdaad dikke toppen! Maar ik denk wel dat deze plantjes nog een paar weekjes mogen hebben, niet?

      zal sowieso een mooie oogst zijn!

      Comment

      • AddyX
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2008
        • 39

        #4
        Re: Advies nodig deel 2.

        Dat is goed nieuws!
        Ik ben blij met positieve reacties.
        Ik wacht zeker nog een week, dan zie ik wel.
        Groetjes

        Comment

        • Guest's Avatar

          #5
          Re: Advies nodig deel 2.

          Uw puntjes sluiten zich tewege van lage LV
          Nu mag da nog 50 a 50 procent zijn, maar naar het einde toe mag da zelfs nog lager 30% zelfs.
          Misschien ligt dat daar aan?
          Wat is de LV daar?

          Al bij al, ziet er daar mega vet uit man
          Zou er niet teveel ongerust in zijn dat ze opkrullen, want ze ga wel mooi hoor.

          Comment

          • AddyX
            Senior Stoner
            Member
            • Aug 2008
            • 39

            #6
            Re: Advies nodig deel 2.

            Hoi
            Met lampen aan is mijn LV 45-50%, en 50-55% zonder licht.
            Emmer met water staat altijd binnen.
            Als LV erg laag is gooi ik nog een paar natte doeken tussen bloem poten.
            Bedankt!

            Comment

            Bezig...