Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Dit weekend dan toch maar eens naar border patrol kijken, kan ik je meteen zeggen of ze al zijn ontkiemt!
Ook al zijn ze in Australie super para, er zullen ook veel dingen door de douane heen slippen wat ze niet laten zien.
Ze zullen ook geen Csi aflevering maken waren ze de bad guy niet te pakken krijgen ofwel? Daarom is iedereen bang om te moorden,
door die programma's als NCIS en CSI denken ze dat iedereen altijd gepakt wordt. Btw niet dat ik vind dat we de mensen maar zo moeten vermoorden hoor.
Btw niet dat ik vind dat we de mensen maar zo moeten vermoorden hoor.
Nee zeg, haal dan tenminste eerst even de nuttige onderdelen eruit ... CSI en al die andere grapseries zijn idd soms gewoonweg reclamefilmpjes voor wat men -met onbeperkt geld- eventueel heel misschien voor mekaar zou kunnen krijgen. Maar dan duikt er van de week weer zo'n verhaal over een uitgesteld DNA-onderzoek op (15jaar na dato?) .. dat heeft best wel een CSI-factor hoor!
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment