misschien een rare vraag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • inti
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1259

    #1

    misschien een rare vraag

    Korting op 420shop
    maar ik vroeg me af of de trichomes altijd amber worden.
    Of kan het door slecht groeien of slechte omstandigheden zo zijn dat de trichomes stil blijven staan op milky en de plant aftakelt maar niet verder amber wordt.
    sigpic
  • croomweels
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 114

    #2
    Re: misschien een rare vraag

    ik denk het ni welke soort heb je ik met mijn planten zijn ze normaal op 8 weken af gebloeit en twee weken later warenze maar amber
    heb je soms fotos en hoe lang staan ze al in bloei

    Comment

    • inti
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1259

      #3
      Re: misschien een rare vraag

      Het was meer een algemene vraag, het duurt altijd te lang toch?
      Heb nu alleen nog een autoflower staan die bijna klaar is, volgens mij kloppen de tijden niet die de breeders opgeven volgens mij kan je daar zo 2 weken bij optellen.
      DSC03310.jpgDSC03311.jpgDSC03312.jpgDSC03315.jpg
      sigpic

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: misschien een rare vraag

        Tsja, dat zal wel een belangenconflict zijn denk ik inti : de breeders willen gebruik maken van de vraag naar snelle soortjes, je weet ook niet wat zij bestempelen als oogstrijp. Terwijl jij voor de kwaliteit van de oogst gaat. Helaas bijten dergelijke verschillen in opvatting mekaar
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • inti
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1259

          #5
          Re: misschien een rare vraag

          ja daar heb je ook gelijk in, de een wil high de ander stoned ja daar zit zo 2 of 3 weken verschil tussen.

          Maarja als je dus lang genoeg wacht wordt t altijd amber dus
          sigpic

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: misschien een rare vraag

            yep, natuurlijke rijping, en dat is weer eum... -dehm teveel gezopen van het weekend- afbraak/omzetting van harscomponenten naar stabielere verbindingen. (Getver wat vaag weer, maar goed : da's nu even onvermijdbaar ben ik bang)
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • inti
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1259

              #7
              Re: misschien een rare vraag

              lol sterkte met de maandag
              sigpic

              Comment

              • Abel
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2010
                • 834

                #8
                Re: misschien een rare vraag

                het gaat dan wel wat langzamer

                Comment

                Bezig...