Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verduisteren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verduisteren

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben net nieuw op het forum, vorig jaar me eerste blowtje gedaan en heb nu 2 planten. Hij staat al 5 weken in bloei. Wat houdt verduisteren in, helemaal in het donker zetten of 12 uur licht en 12 donker houden. Me ouders mogen niet weten dat ik een plant heb daarom laat ik heb in de schuur bij een vriend verduisteren. het zijn 2 planten ik heb ze in een 50 l pot staan en er beginnen al dikke staven te komen, de haartjes zijn nog wit en er begint al poeder aan de blaadjes te komen. ik probeer ff van de week goede foto's te nemen. en wat gebeurt er als ik hem nu na 5 weken bloei opeens in het donker zet zonder licht?


    groeten Alexander

    #2
    Re: Verduisteren

    Stel je even voor in de members introduction sectie

    Je wilt ze na 5 weken in het totale donker zetten, dus 24 uur per dag?
    Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2011, 03:44.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Verduisteren

      Verduisteren is je plant zelf 12 uur licht en 12 uur donker geven.
      Maar nu is dat eigenlijk niet meer nodig sinds de natuur nu voor die lichtcyclus zorgt.

      Als je tijdens de bloei je plantje bv 24 uur lang in het donker zet krijgt je plant stres.
      Sommige planten zijn gevoelig voor lichtstres dus het zou kunnen dat je vrouwlijke plant mannelijke bloemen aanmaakt waardoor ze haar eigen bevrucht en mss ook je andere planten.

      Peace

      Comment


        #4
        Re: Verduisteren

        oke bedankt zal me wel even voorstellen, dan maar ff wachten tot me planten rijp zijn

        Comment

        Bezig...
        X