Iemand heeft me zaden gestuurd maar...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #16
    Re: Iemand heeft me zaden gestuurd maar...

    Ik heb vele slechte ervaringen met de post.

    Gesloopte enveloppen, 2 weken onderweg vanuit Antwerpen, helemaal niet aangekomen enz.

    Soms inderdaad erg snel, maar weten doe je het nooit.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    Bezig...